Najbolji Vicevi Polovni Motori Oglasi Beograd Novak Djokovic Kupi Prodaj Aukcija Kupujem

Hallo Blog - Teme naše svakodnevnice

05 Sep, 2009

Parada ponosa

drustvene teme — Autor hallo @ 19:57

Sta nam donosi gej parada?

Koje su to pozitivne stvari koje dolaze odrzavanjem ovakvih dogadjaja?

Овде се више не ради о људском праву на приватност и слободу опредељења, већ о организованом промовисању сопственог погледа на свет као новог и друштвено пожељног обрасца понашања, без обзира на вредности средине у којој се то чини. Традиционални јавни и породични морал се проглашава застарелим, ретроградним, насилним, неслободним, а нови погледи се пакују у обланде модерности, напретка и савремености сваке врсте. Овде више нисмо на терену људских права и слобода већ културних, медијских и политичких ратова у којима нема нерешених резултата, већ само победника и поражених.

Пре него се одговори на наизглед једноставно питање: ЗА или ПРОТИВ тзв. Поворке поноса у Србији, потребно је много савесније приступити овом сложеном феномену. Јер у овом случају се не ради о људском праву које је угрожено, већ о новом идеолошком концепту који се настоји инсталирати под плаштом остваривања људских права.

Пре било какве расправе треба рећи да је недопустиво насиље и дискриминација над било чијим приватним погледом на свет који не крши закон. Међутим, проблем настаје онога тренутка када се од приватног мишљења и деловања прави идеологија, систем вредности и култура понашања која се намеће заједници са потпуно супротним погледом на свет, и све то жели озаконити.

Остваривање права или наметање система вредности?


Овде нећемо улазити у анализу да ли је хомосексуализам оваква или онаква, наследна или стечена болест, морално сагрешење, извитоперено људско право или социјална патологија. Предмет нашег интересовања биће хомосексуализам као идеологија, културни образац, покушај натурања система вредности у демократској форми. Настојаћемо да укажемо на револуционарни догађај прерастања приватности у јавни дискурс који, иако заштићен од сваке дискриминације, жели да постане доминантан и меродаван. Коначно, поставићемо питање неотвореног дијалога о правима већинских заједница и вређању њиховог традиционалног система вредности, тј. да ли се национална, верска и сексуална већина нешто уопште пита у Србији и има нека своја права?

Потребно је знати да постоје три облика исповедања хомосексуалног погледа на свет, за који се може рећи да је стар колико и људска цивилизација, али да тек у наше медијско и политички коректно доба добија на масовности и свеприсутности.

У прву групу спадају они људи који имају овакве склоности, али се тога стиде и желе да се промене.

У другу групу улазе они који своје сексуалне склоности држе у границама своје приватности. Ове две групе за нас нису спорне, јер немамо право да улазимо у туђу приватност, и такође не улазе у област ове наше анализе.

Тек трећа група хомосексуално настројених људи има неодољиву потребу да парадира са својим тзв. сексуалним опредељењем и намеће га у својој средини. У ту сврху покреће се читава културна стратегија, медијска и уметничка подршка, НВО сектор, политичко лобирање, законска регулатива и други облици друштвеног утицаја. Овде се више не ради о људском праву на приватност и слободу опредељења, већ о организованом промовисању сопственог погледа на свет као новог и друштвено пожељног обрасца понашања, без обзира на вредности средине у којој се то чини. Традиционални јавни и породични морал се проглашава застарелим, ретроградним, насилним, неслободним, а нови погледи се пакују у обланде модерности, напретка и савремености сваке врсте. Овде више нисмо на терену људских права и слобода већ културних, медијских и политичких ратова у којима нема нерешених резултата, већ само победника и поражених.

Како дати апсолутна права једном новом погледу на свет, а у потпуности занемарити окружење у коме се он појављује и жели наметнути?

Нова генерација људских права


Главни аргуменат за организовање тзв. Поворке поноса јесте да су права хомосексуалаца угрожена. Шта, међутим, чини та њихова права? Право на живот, рад, организовање, слободу говора - као код свих осталих грађана? То апсолутно имају и заштићени су од сваке дискриминације по питању остваривања ових права. Значи да желе нешто друго, да им ово није довољно, да хоће још и даље у својим „правима”. Да ли можда већ захтевају право на легализацију брака, усвајање деце, позитивну дискриминацију у свим сферама друштва? Зашто то онда отворено не кажу и поставе као проблем? Зато што је онда једино решење у свенародном референдуму по овим питањима, где би прошли као што су прошли у својој матици – Калифорнији, дакле, упркос свој пропаганди и лобирању, изгубили би. Зато је циљ да до референдума никада не дође и да се што више ових прећутаних захтева оствари тајним лобистичким путевима који су увелико разрађени. Једном речју, да њихова права лакше прођу у медијском и демократском мраку.

Има ли проширивање људских права уопште граница?

Да ли се права мањина постепено претварају у диктатуру мањина? Да ли већина има нека права и да ли су одређена права мањина увреда и угрожавање права и вредности већине?

Да ли народи и државе са дубоким и старим традицијама и системима вредности могу и треба да буду натерани на повлачење и окупацију од стране надирућих нових идеологија?

Да ли један народ, култура, друштво, држава имају право на свој традиционални поглед на свет и јавни морал? Да ли је кршење тога морала узнемиравање и угрожавање права те заједнице? Колико је хомосексуализам као идеологија и покрет овде аутентична појава, а колико нуспродукт владајуће светске освајачке и колонизаторске идеологије?

Ко се то заиста буни у Србији: хомосексуалци или промотери идеологије хомосексуализма којима је то посао, а не начин живота? Колико је ова идеологија домаћег порекла, а колико увезена са стране, одакле се и финансира и подстиче? Како да то знамо?

Куда нас даље воде оваква људска права: у већ поменуту легализацију хомосексуалних бракова, законску могућност да такви бракови васпитавају децу, превредновање читавог друштвеног живота у њиховом правцу, позитивну дискриминацију и процентуалну заступљеност на свим функцијама, кривично гоњење другачијег мишљења, политичке партије које се, по западном узору и већ озакоњеном примеру, залажу за педофилију?

Много је питања на која нема одговора. Јасно је само да је отворен један нови друштвени фронт и да се домаћи задатак настоји завршити до краја. Може нам се десити да оно у шта верујемо и како живимо више миленијума постане предмет вређања од стране нове идеологије, да због тога у шта верујемо и како живимо будемо дискриминисани или завршимо у затвору, јер самим својим постојањем доводимо у питање нове вредности.

У томе је и био највећи проблем недавно усвојеног Закона о дискриминацији: што једном заштитом од дискриминације рађа нову дискриминацију. То као да јесте циљ идеологије хомосексуализма: да буде изнад закона, да буде привилегована, да за њу важи оно што не важи ни за кога другога, и да може слободно и заштићено да се шири друштвом. То је суштина тзв. Поворке поноса: она се и организује управо да озваничи тај искорак у друштво и несметано ширење идеологије хомосексуализма.

Сексуално узнемиравање


Свуда у свету где се овакве параде одржавају (а то су традиције на које се овдашњи геј активисти позивају) по правилу претварају се у карневале наказности, сексизма, перверзије, егзибиционизма и свих других облика скарадности. У свим другим случајевима овакво понашање било ког појединца или групе на јавном месту нормално би се прекршајно третирало у свим сређеним и пристојним друштвима као кршење јавног реда и морала. Зашто су само припадници оваквог погледа на свет изнад закона и зашто је њима све дозвољено?

Ми желимо да и Србија буде место где обични људи могу слободно и породично да шетају без бојазни од сексуалног узнемиравања својих ближњих, а поготово деце. И то је вероватно пресудни закључак ове теме: неко жели да под маском људских права и слобода, заштићен савременом политичком идеологијом, промовише и натура свој лични поглед на свет. Јер ако неко само жели да оствари своје право, зашто га једноставно не користи када му га нико не брани и не улази у његову приватност, већ га однедавно законски и штити од сваке дискриминације? Тј. зашто има потребу да са њим парадира и провоцира?

Прави одговор гласи: где су права другачијег погледа на свет од овога који нам се данас намеће? Јер и ми имамо свој национални понос, који се гази у континуитету последњих 20 година. Да ли и ми треба да почнемо да парадирамо? Да ли неко изнова свесно игра на карту нових друштвених сукоба и новог понижења српског народа? На крају, да ли су идеологија хомосексулизма и њена друштвена победа можда мање битни од пораза традиционалних заједница и погледа на свет? Можда се ту крије кључ за одгонетање тајне одржавања тзв. Поворке поноса: демонстрирамо ли заправо чија је и чија ће бити ова земља?


Komentari

  1. Odlican clanak. Sve je savrseno napisano od reci do reci. Kao da su sve moje misli i stavovi po potanju ove teme pretoceni u tekst. Ovaj clanak mora da se siri dalje. Link ide na sve strane. Jos ako bi se ovo prevelo na engleski...:))

    Autor Na Licu Mesta — 07 Sep 2009, 13:41

  2. Moze samo siri :-) Pa ako hoces pokusacu ja nekako da ga prevedem...
    "Paradi ponosa" i uopste zlu koje se siri iz dana u dan, mora da se stane na put. Pozivam sve ljude dobre volje, koji razmisljaju pre svega o sebi i buducnosti drustva u kome ce ziveti, da dodju na "Porodicnu setnju" i iskazu na miran nacin protest protiv gej parade(zla). Nedozvolimo da narkomani i "huligani" resavaju to na svoj nacin.

    POKAZIMO SVETU DA SMO JOS NORMALNI!

    Autor hallo — 07 Sep 2009, 14:01

  3. Tekst je normalan,svaka čast.

    Autor Igor — 07 Sep 2009, 21:44

  4. sto se tice ovog clanka odlican je.... nema potrebe da se prevodi na engleski ovde u Engleskoj se uveliko paradira,pederi imaju sva prava,normalno usvajaju decu bez ikakvih problema...imaju blagoslov od 'boga'...tako da nasa Srbija relativno kasni sto se tice nemorala koji je uhvatio maha i ne staje...toga ce biti sve vise..."Djavo" samo radi svoj posao a mnogi ga slede nazalost!

    Autor sarah — 07 Sep 2009, 21:44

  5. Ja sam tekstom toliko odusevljen, da link ovog clanka svima prosledjujem. Kacim ga cak i na fejsbuk..:)) (verovatno ce neki reci i da je to zlo, ali mislim da je to sve relativno i da zavisi iz kog ugla se gleda). Zelim da sto vise ljudi procita ovo, jer je kvalitetno. Zeleo bih, ako je nekako moguce da razmenimo linkove (i mailove kako bi ostarili nekakav kontakt). Vasim blogom i vestinom pisanja sam odusevljen..

    Autor Na Licu Mesta — 08 Sep 2009, 17:40

  6. Odlicno, samo ga siri! :-)
    Pa ne znam sta vas zanima?
    evo meil:
    halloportal@gmail.com

    Autor hallo — 08 Sep 2009, 17:58

  7. odlicno napisano od reci do reci ...

    Autor Boza — 10 Sep 2009, 00:13

  8. Bravo! Sve pohvale za tekst!

    Autor Dare — 10 Sep 2009, 00:36

  9. znaci extra svaka ti cast ne znam da li si gledao digitalnog andjela ali me ovaj blog podseca na to ako nisi slobodno ga pogledaj dusevno je koristan

    Autor marija — 10 Sep 2009, 01:35

  10. Ajde sada da se i ja slozim sa tobom.
    Nije sve ni dobro ni dobronamerno sto dolazi sa Zapada.
    Ne mora Srbije sve progutati sto joj guraju u usta.
    Jednostavno, treba ODLUCNO SPRECITI tu PROVOKACIJU.
    Nacionalne organizacije Obraz, Dusan silni, 1389., Delije i svi ostali SADA treba da se pokazu kada je 95% stanovnistva na njihovoj strani.
    Ako vec nisu kadri da oslobadjaju Kosovo, neka bar glavni grad oslobode od ovih umobolnika kada zvanicna vlast vec nece ili ne sme.
    Ili sada neka govore, ili neka cute ZA UVEK!

    Autor rene — 10 Sep 2009, 05:08

  11. Zahvaljuljem se svima na pohvalama! :-)
    Gledao sam "Digitalni andjeo" i dobra je stvar!

    Autor hallo — 10 Sep 2009, 12:09

  12. 'digitalni andjeo' upravo predtavlja sta ce biti u buducnosti i otkriva politicku bagru u kom sistemu pripadaju naravno(masonskom)...super stvar

    Autor sarah — 10 Sep 2009, 23:11

  13. Rene,
    ko si ti da homoseksualce nazivas umobolnim i da ih vredjas? Prvenstveno, nauci da pises, i edukuj se pre nego sto krenes u ofanzivu nad drugim ljudima.

    Zatim se oslobodi svog nezadovoljstva zivotnog, i nemoj da ga projektujes na druge ljude.

    Dalje, Parada ponosa nije nikakva provokacija kao sto kazes. Niko tebe ne sprecava da marsiras ulicama i da javno iskazujes svoju seksualnu orijentisanost. Na kraju krajeva, nema ni potrebe za istom, jer je to opste prihvatljivo i 'moralno'. A najgori ljudi od svih su oni koji se pozivaju na etiku i Bibliju sa jedne strane, dok sa druge pozivaju na linc, istrebljenje itd. Toliko o etici.

    I za kraj, da se homoseksualci ne osecaju ugrozenim, ne bi imali razloga za Paradom, kao vidom svog bunta prema neistomisljenicima. Oni imaju pravo da se bore na nacin koji smatraju da je najdelotvorniji.

    Autor Suzana — 14 Sep 2009, 14:17

  14. Rene,
    ko si ti da homoseksualce nazivas umobolnim i da ih vredjas? Prvenstveno, nauci da pises, i edukuj se pre nego sto krenes u ofanzivu nad drugim ljudima.

    Zatim se oslobodi svog nezadovoljstva zivotnog, i nemoj da ga projektujes na druge ljude.

    Dalje, Parada ponosa nije nikakva provokacija kao sto kazes. Niko tebe ne sprecava da marsiras ulicama i da javno iskazujes svoju seksualnu orijentisanost. Na kraju krajeva, nema ni potrebe za istom, jer je to opste prihvatljivo i 'moralno'. A najgori ljudi od svih su oni koji se pozivaju na etiku i Bibliju sa jedne strane, dok sa druge pozivaju na linc, istrebljenje itd. Toliko o etici.

    I za kraj, da se homoseksualci ne osecaju ugrozenim, ne bi imali razloga za Paradom, kao vidom svog bunta prema neistomisljenicima. Oni imaju pravo da se bore na nacin koji smatraju da je najdelotvorniji.
    To sto neki Srbi smatraju da je Parada vid seksualnog uznemiravanja, to je njihov licni problem. Mnogi se hvataju i za decu. Samo se pitam cega se plase.
    Imam dvoje dece, i ni na koji nacin ne smatram da su ona ugrozena homoseksualcima u svom okruzenju. To su sve vase dubinske neuroze.

    Autor Suzana — 14 Sep 2009, 14:19

  15. http://en.wikipedia.org/wiki/Homophobia

    Autor Ivan Djorovic — 14 Sep 2009, 14:34

  16. Cenim da je pomalo retardirano pricati o gejevima kao da zivimo u srednjem veku. Neki ljudi su ocgledno u tripu da je Srbija bastion dobrih manira i hriscanskog morala, a s druge strane smo svedoci divljastva i paganizma. Ako vi mislite da ste UGRNOZENI zbog pedera, onda ste vi u problemu. A ako mislite da vi ne ugrozavate nikoga, onda ste potpuno operisani od realnosti.

    Autor Goxy — 14 Sep 2009, 14:37

  17. SUZANA, homoseksualizam je sve do 1973 godine bio vodjen u psihijatriji kao MENTALNA BOLEST.

    Tada je, pod pritiskom pederskih lobija u SAD, skinut sa te liste (iako je i dalje mentalna BOLEST).

    Provokacija je zato sto masiraju u glavnom gradu.
    Da masiraju u Homolju ili Djavoljoj varosi, niko im nista ne bi rekao. Tamo im je i mesto.

    Nadam se da ce pravi Srbi, kojima je stalo do tradicionalnih i ljudskih vrednosti, da SILOM RASTURE ovaj NASTRANI mars, to LJUDSKO SMECE.

    Da nam deca ne izgledaju OVAKO:

    http://farm3.static.flickr.com/2457/3778262378_34344c8b93.jpg

    Autor rene — 14 Sep 2009, 14:38

  18. I da... siroti heterosexualci. Raspada im se porodica zbog pedercica koji setkaju ulicom. Rasplakacete me.

    Autor Goxy — 14 Sep 2009, 14:39

  19. GOXI, homoseksualci se pravdaju kako je njihov izbor privatna stvar.

    Kamo srece da je tako !

    Dabogda su ostali u svojim kucama i te svoje nastrane osecaje izražavali daleko od ociju javnosti. Tako bi olakšali i sebi i nama.

    Gde je privatnost na takozvanim "gay-pride" paradama koje se organiziraju u mnogim evropskim ''naprednim'' gradovima, a na kojima se može videti na kako niske grane može pasti jedno ljudsko bice?

    Sam pogled na ofarbana gola ili polugola tela kako talasaju trgovima ili glavnim ulicama velikih gradova, ne samo da izazivaju muku u želucu i traumatiziraju malu decu, vec su i najsnažniji argument da homoseksualizam nije ni malo privatna stvar.

    Napad je najbolja odbrana. Zato su homoseksualci krenuli u ofanzivu kojoj je cilj legalizirati ovu nastranost i dokazati kako je ona ''prirodna'', a sve one koji homoseksualizam osuduju i odbacuju, usput proglasiti primitivnim i netolerantnim seljaci(n)ama.

    Ni tu nisu stali.

    U zadnje vrijeme pokušavaju dokazati kako je averzija prema homoseksualnim osobama i njihovom nacinu života – bolest (homofobija, kako je oni zovu).

    Divno... Dakle nije problem u njima, vec u više od 95% stanovnika planete Zemlje koji homoseksualizam smatraju odvratnom razvratnošcu?Huh???

    Kakvog li cinizma! Otišli su tako daleko da ce vam za skoro svaku poznatiju istorijsku licnost ustvrditi da je bila pe(d)er ili lezbijka.

    Oko navodenja dokaza nece se mnogo truditi jer, zaboga, valjda su oni ti koji su pametni, inteligentni, školovani, kreativni, kulturni, civilizirani, senzibilni…, pa zašto gubiti vreme kako bi primitivcima dokazali kako je preduslov ''velikog coveka'' homoseksualna orijentacija?!

    Bez obzira šta se na ovu temu reklo i na koji nacin se homoseksualcima odgovorilo na njihovu tezu kako je njihov nacin života ''normalan'' i ''prirodan'', oni ce nastaviti furati po svom, jer strasti su jace od razuma.

    Svako istraživanje i svaka statistika koja njima ne ide u prilog, bice proglašena pamfletom i bezvezarijom sa diskriminirajucom pozadinom.

    Na svaki argument koji upucuje na to da je homoseksualizam nastranost i abnormalno ponašanje koje treba leciti, oni ce obavezno naci protivargument.

    U tome ce im nesebicno pomagati mnoge prodane duše iz politickog i javnog života, jer je osudivanje ove nastranosti postalo nepremostiva prepreka na putu ka Evropi i evropskim integracijama.

    Legaliziranjem istopolnih brakova ista ta Evropa, koja ionako grca u demografskim problemima, još ce više smanjiti katastrofalno nizak prirodni priraštaj, pa neka izvoli i dalje uporno seci granu na kojoj sedi.

    A homoseksualci? Sigurno se i u njima mnogo sto-šta lomi.

    Biti svestan da odabirom partnera istog pola zauvek ostaju bez potomaka po krvi, kao i cinjenica da je opaka bolest AIDS, kao pošast dvadesetog i dvadeset i prvog stoleca, nastala upravo kao nusproizvod homoseksualnih orgijanja krajem 70-ih i pocetkom 80-ih godina prošlog stoleca, knedle su u grlu koje se ne mogu baš tako lako progutati.

    Pored svega, siguran sam da u mnogima od njih jedan deo još uvek priznaje kako to što rade i nije baš tako normalno.

    Iskrice prirodnosti, stida i urodene vere s kojom se rada svako ljudsko bice, još uvek tinjaju u mnogima od njih te s vremena na vreme alarmiraju na uzbunu.

    Oni koji nemaju snage niti volje da to priznaju, sami ce sebe zavaravati teorijom kako je problem u drugima, a ne u njima.

    Autor rene — 14 Sep 2009, 14:43

  20. Suzana, parad nije nikakav bunt proti nepravde, vec promovisanje svojih ideja.
    A taj Rene nije vernik, vec okoreli ateista.
    Zdrave i jake porodice, jesu nesto sto treba ovom drusto, a ovakvim paradama cemo potonuti samo u jos dublju propast.

    Autor hallo — 14 Sep 2009, 14:44

  21. Rene, lepo ti zazmuri ako te vredja neki prizor. Zmurenje je legalno. Niko tebe ni ne zove na paradu. A i dobro bi bilo da ti se odredi kucni pritvor za vreme parade. Za svaki slucaj.

    Ako mene pitas, najvise je nastrano to sto vi u ime Hrista pricate te bljuvotine. "Voli bliznjeg svog". To je zakon. Ako neces da volis homose, bezi dalje od njih.

    Autor Goxy — 14 Sep 2009, 14:51

  22. GOXI, meni je jedino zao sto sam daleko od Srbije, pa ne mogu da dodjem na Paradu...

    S lopatom...

    Nadam se da ce nacionalni strojevi kao sto je Obraz, Delije, Dusann Silni, 1389. i ostali - shvatiti da je poslednji cas za njihovu javnu akciju i promociju.
    Sada, kada je 95% Srba uz njih...

    Ili sada neka govore, ili neka cute za uvek!

    Autor rene — 14 Sep 2009, 14:57

  23. @hallo

    Ne znam zasto, ali homoseksualci vole da paradiraju. To je izgleda njihova stvar. To rade u celom svetu, pa i ovde. Medjutim, to paradiranje realno ne moze da ugroci tradiciju porodicnih vrednosti dokle god je porodica jaka. Ukoliko se desi da takve parade uniste porodicne vrednosti u Srbiji, samo mozemo sebe da krivimo sto nismo jacali porodicu.

    "Trazis balvan u oku svoga bliznjega, a trn u oku svome ne vidis." Dakle, ja pozivam sve pravoslavne hriscane da jednostavno ne poklanjaju paznju necastivom. Ako je parada zato da bi se nase oci okrenule ka njima, dostojanstveno cemo se okrenuti na drugu stranu. Ja licno dopustam deci da dolaze u kontakt sa takvim stvarima zato sto znam da je moja vera u Boga jaca od svega. I tu veru prenosim njima kako bi i oni bili jaki.

    Bog je ljubav, i nikakva necastiva sila vam ne moze nista dokle god je vasa vera jaka.

    Uzdravlje.

    Autor Miodrag — 14 Sep 2009, 15:03

  24. Uf,al ste se ostrastili...
    Mrznja radja mrznju i nikome dobra nije donela.
    Ljubav je ljubav.
    Nece svet propasti zbog homoseksualaca...
    Jedino se bojim da svi ne postanu homoseksualci...nece se vise decica radjati.
    Sta cemo onda?

    Autor stepskivuk — 14 Sep 2009, 15:06

  25. Ti bi, rene, mogao zauvek da zacutis, majke mi.

    Autor Goxy — 14 Sep 2009, 15:07

  26. E moj Miodraze...

    Vec su puno puta smo mi Srbi zastvarali oci pred ZLOM...

    Pa smo kasnije tuzno pevali: "KRIVI SMO MI STO SMO IH PUSTILI..."

    Nema popustanja DJAVOLIMA!

    LOPATOM PO NJIMA bre!

    Autor rene — 14 Sep 2009, 15:08

  27. @stepskivuk

    Imaj vere. Bog je veliki, i on sve vidi i sve zna. Bice nam svima sudjeno prema tome kako zivimo, a nas zivot zavisi od nase vere. Ne odaj se iskusenjima necastivog, niskim strastima...

    Ima medju nama koji u Hristovo ime povredjuju, ubijaju, vredjaju. Oni su vec izgubljeni i bice im sudjeno. A mi, koji imamo vere, nama necastivi ne moze naskoditi.

    Autor Miodrag — 14 Sep 2009, 15:10

  28. Eee, rene, ti stvarno ne znas za boga...

    Autor Goxy — 14 Sep 2009, 15:16

  29. GOXI, ni Bog ne gotivi homice...

    Procitaj Bibliju ili Kuran..

    Jer je Bog coveka stvorio "po oblicju svojemu"...

    I kada je stvorio Evu od rebra Adamovog (da ga zabavlja i sluzi MU!), rekao je: "Idite sada i MNOZITE SE i napunite svet..!"

    (Nije rekao da se trebaju pederisti, jer ih on takve nije stvorio)

    Autor rene — 14 Sep 2009, 15:23

  30. A da le bog mozda tebe odredio da se pravis pametan? Nije. Prema tome, zavezi lepo.

    Ti lepo reko Miodrag: "VOLI bliznjega svoga" Ako neces da ti budu bliznji, lepo se udalji. Sta ti tu nije jasno? Ali jok. Ti bi da odes da se s njima guzis. Ti si bre sramota za ovu drzavu.

    Autor Goxy — 14 Sep 2009, 15:37

  31. GOXI, RAINBOW - zadnji komentari su vam tacno onakvi kao i vasa seksualna opredeljenja.

    Srbija treba da SE STIDI TAKVIH!

    Nije izdaja zemlje samo na ratistu.

    Izdaja zemlje moze biti i na moralnom terenu.

    Ali, kazna za sve izdaje treba biti ISTA.

    Autor rene — 14 Sep 2009, 15:59

  32. Zamolio bi vas sve da snizite ton, kako ne bi pristupio brisanju postova.
    Nista nije vredno ovoliko vredjanja.

    Rene. tebe bi zamolio da ne citiras Boga, jer svi znamo da ti ne verujes u njega, ovo sto radis je velika hula.
    A sto se tice tvog stava o gej populaciji, znam da ih ne podrzavas, ali lapata i te gluposti uopste nisu nacin resavanja ovog velikog problema.
    Potrebne su ozbiljne institucije, koje bi se pozabavile, kako ovim, tako i mnogim drugi moralnim i psihickim problemima koji zahvataju Srbiju.

    Autor hallo — 14 Sep 2009, 16:08

  33. Haha, zanimljive stvari vi ovde napisaste u toliko kratkom vremenskom intervalu. :)

    Rene,
    zelim da ti kazem sa stanovista magistra kulturologije i socijalne psihologije - nemoj govoriti stvari vezane za psihijatriju u koje se ne razumes u potpunosti. Brojni su nivoi gledista na pojavu homoseksualnih parada u svetu, kako njihovog prihvatanja, tako i suprotnim im misljenja. U pitanju je kompleksnost, koju ti ne posedujes, zato sto si ogranicen.
    Zato sam ti i navela gore da je najbolje da razgovras sa sobom, i preispitas odakle potice toliki bes i prezir. Ja bih rekla da imas mnogo nakupljenog i potisnutog nezadovoljstva u sebi, i da ti je u detinjstvu bilo uskraceno mnogo stvari. Jedna od njih, a po mnogim kriterijumima, i najvaznija jeste, slobodno razvijanje individualnosti, i slobodan otpor prema roditeljima. Sada njega projektujes na homoseksualce, koje smatras otpadnom kategorijom drustva.
    Cinjenica je da to nije tacno. Isto kao i informacija da je homoseksualnost dusevni poremecaj. Po tvom vidjenju, onda ces sve licne i drustvene pojave koje su u sukobu sa mainstreamom posmatrati kao bolest, sto je naravno daleko od istine. Da je tako, onda bi svet ostao na jednoj razvojnoj tacki pre nekoliko desetina hiljada godina, i ne bi bilo evolucije.

    Autor Suzana — 14 Sep 2009, 16:27

  34. @hallo
    E ako si nam reko. :)

    Nego, da li bi mogao da obrises onaj komentar u kome rainbowa i mene naziva homosexualcem, posto ja to nisam, mada za rainbowa ne mogu da kazem, a malo vredja.

    Autor Goxy — 14 Sep 2009, 16:37

  35. Obrisan je post od posetioca rainbowa.
    Zamolio bi vas sve, da slobodno komentarisete temu, ali bez vredjanja i psovanja.

    Autor hallo — 14 Sep 2009, 16:48

  36. "Rene. tebe bi zamolio da ne citiras Boga, jer svi znamo da ti ne verujes u njega, ovo sto radis je velika hula."

    Da bi mogao sa nekim da diskutujes o nekim stvarima koje ne podrzavas, moras da ih poznajes.
    Ja Bibliju poznajem bolje od 90% NOVOKOMPONOVANIH vrenika.

    Diskutovati o Bibliji nije nikakva hula. O njoj diskutuju i ateisti i nehriscani po celom svetu.

    A sto se tice MENTALNIH BOLESNIKA, poznato je da se iz VARVARSTVA izlazi samo VARVARSKIM METODAMA...

    I NIKAKO DRUGACIJE!!!

    Pozivati se na neke "ozbiljne institucije", komisije, i zakone - spada u domen UTOPIJE...

    Autor rene — 14 Sep 2009, 17:09

  37. SUZANA, da bi razgovarali o homoseksualizmu kao pojavi nije vazno samo da imamo akademska znanja, potrebno je da imamo bas ono sto ti trazis: SIRINU U GLEDANJIMA.

    Homoseksualizam postoji odavno, od pocetka covecanstva. Ima ga i medju zivotinjama. To nije sporno.

    Sporno je KO GA I ZASTO NADUVAVA danas u svetu!?

    Naravno da to nije SPONTANA POJAVA.

    Parada u Beogradu, kao i sve manifestacije toga tipa u svetu VEOMA MNOGO KOSTAJU.

    Ko to finansira i zasto, da li si se nekada zapitala?

    Oni, koji hoce da PREKROJE OVAJ SVET na sve nacine hoce da UNISTE BRAK, osnovnu jedinicu ljudskog drustva.

    Pa u to ime potpaljuju homoseksualizam do nevidjenih razmera, podpiruju takozvanu "emancpaciju zene" do krajnjih ekstrema, ludim novelama i deskaradnim filmovima zabijaju glogov kolac u srce bracnih odnosa...

    Gospodari sveta su brak osudili na smrt i on je u agoniji. Svakog momenta razvoda je sve vise, a u "kulturnim zemljama" mortalitet daleko prevazilazi natalitet.

    Protiv toga nije moguce boriti se "demokratski i instituciono".

    Jedino sto pojednici mogu da ucine da se LUDILO USPORI - da daju svoj licni doprinos - sa lopatom u rukama.

    To je MORALNA i PATRIOTSKA DUZNOST svakog NORMALNOG BICA.

    Autor rene — 14 Sep 2009, 17:22

  38. Kad neznanje uzme maha, obicno se sluze teorijama o zaveri... Tipicno.

    Autor Goxy — 14 Sep 2009, 19:12

  39. GOXI dete, znas li ti sta je teorija zavere?

    “Teoriju zavere” smatram etiketom koja ima za cilj da diskredituje, omalovaži i čak ismeje sve ljude kritičkog duha koji nisu priklonjeni “zvaničnim i neprikosnovenim istinama” Svetskih medija, zvaničnog diskursa “istine” vodećih Svetskih država i država uopšte. Time se želi da se postigne cilj da se stvori “poslušna masa” koja će samo da veruje u “zvanične istine” beza ikakvog razmišljanja jer zaboga “kad oni to kažu,to mora da je istina”…...”neće valjda da tako odvratno lažu”…i da se tako prikriju laži, obmane i prevare tih istih “garanta” istine.

    Čim se neko kritičkog i slobodnog duha “usudi” da, svojom analizom na osnovu relevantnih činjenica i argumenata na osnovu događaja i fakata koji su neosporivi čak i od tih “garanta” istine, dovede u sumnju…

    Odmah mu se u nedostatku kontra argumenata prilepi etiketa: "to je teorija zavere…!"

    Zašto se pojedini ljudi etiketiraju sa etiketom “teorija zavere”, zašto se ispred reči “zavera” stavlja reč “teorija”, i samim tim se na neki način optužuju da trabunjaju, da ne govore istinu, da su čak i umobolni….? Čovek recimo daje sasvim konkretne argumente, očigledne činjenice, mnogobrojne činjenice koje govore o realnim događajima koji se se dogodili u praksi i koje su neosporive od obe strane,a oni, pristalice “garantovane zvanične istine” odmah “pljunu” i prilepe ti..”teorija zavere”, bez i jednog argumenta, bez objašnjenja u argumentovanoj polemici…!??

    Zašto se to događa…? Zašto je lako lagati običnog čoveka…? Velike laži su uvek lako uspevale,jer se prvo stvorila iluzija kod običnog čoveka kao i kod intelektualaca takođe, da smo mi neka moralna i odgovoirna civilizacij: ”neće valjda baš tako sramotno da lažu,ne..to je nemoguće…”, a pri tom se duboko i katastrofalno previđa ono što svi “guraju pod tepih”, a to je, da ljudski rod, da naša “civilizacija” već odavno “seče granu na kojoj sedi”, ljudi koji rukovode time, u čijim rikama je neprikosnovana vlast su najodgovorniji,… uništavaju se elementarni oblici života nemilosrdno, od čijeg opstanka zavise i životi ljudske rase, zagađuje se vazduh, voda, hrana, planeta, uništavaju se šume, biljke, živitinje ( kad broj slonova ostane na tri,ljudi će izigravati “humanitarce”, staviće slonove u neki rezervat i ponosno će, ali ironično govoriti..”spasili smo jednu vrstu”…)vodu ljudi sve više piju iz flaša..A o neprekidnoj reprodukciji, nasilja, ratova, drogiranata u sve većoj galopirajućoj trci za profit, prestiž, da i ne govorimo…

    Ljudi se naprosto plaše da kažu svoje mišljenje koje nije u prilog “zvaničnim istinama”, pa čak i kad se imaju neoborivi argementi, jer su onda oni “protiv svih”, a njih će osuđivati društvo, sredina u kojoj žive, oni koji su hipnotički “opijeni zvaničnom istinom…!”

    Autor rene — 14 Sep 2009, 19:44

  40. Rene, Ok slazem se sa tvojim stavom da nam ova gej parada ne donosi nista dobro. Ali ne mozes pristupati na ove varvarske metode, i jos uz to citirati Bibliju u koju ne verujes, to je hula.

    Autor hallo — 14 Sep 2009, 21:24

  41. Rene,
    kontradiktoran si u svom izlaganju upucenom meni - naveo si mi cinjenicu da homoseksualizam postoji i medju zivotinjama. To je tacno.
    Ali, nekoliko komentara iznad si homoseksualce nazvao umobolnim, mentalnim bolesnicima, varvarima itd.
    Sta cemo onda raditi sa zivotinjama? Ako je homoseksualizam izopacenost kod ljudi, sta onda raditi na nivoima koji ne pripadaju ljudima, a isto su ziva bica? Kod njih je to sasvim u redu, zato sto te ne ugrozava? Zar treba ubiti, pardon, lopatati i sve homo zivotinje?

    Zasto se ne zapitas zasto se osecas prozvanim, zasto su ti oni toliko ogavni. Cemu toliki prezir prema njima? Oni nisu ljudi, oni nemaju prava izrazavanja svog misljenja? Po cemu su oni losiji od tebe koji si hetero?
    Oni ne smeju da se poljube sa deckom/devojkom na ulici, ti smes? Zasto? Zato sto je to velikom broju ljudi nezamislivo, bolesno? A ko su, opet, svi ti ljudi, da osudjuju i brane homoseksualcima da delaju u skladu sa svojim izborom? Ko ste svi vi da sudite u njihov izbor?
    To sto se osecate ugrozenim je samo vasa i licna stvar.
    Ljudi, ponavljam, resite svoje neuroze. Ostavite homoseksualce da slobodno zive svoj zivot. Nisu hetero ljudi nista zdraviji ili bolji, sudeci samo na osnovu svoje seksualne orijentisanosti. Zaboga!

    Autor Suzana — 14 Sep 2009, 21:24

  42. I kad si vec pomenuo njihov izgled na paradi - podseti se izgleda ucesnika parade u Riu (i odnosa javnog mnenja prema istoj) ;)

    Gej parada je mnogo kompleksnija od toga. A ljudi se plase kompleksnosti zbog svoje povrsnosti.

    Autor Suzana — 14 Sep 2009, 21:41

  43. Rene, kao prvo, ti si taj koji se ponasa kao dete. Kao tinejdzer koji pokusava da dokaze pred razredom kako je on najbolji i ima sve petice.

    Kao drugo, to sto ti nazivas "etiketom" ne znaci da nije tako. Ali dobro. Probao si. Tvoje je pravo.

    Autor Goxy — 14 Sep 2009, 21:52

  44. Postovani moj HALLO, zar Biblija sama na vise mesta se ne poziva na varvarske metode ("Oko za oko, zub za zub...")?

    Mnogi veliki mislioci filozofi se slazu ja se SILA i STRAH (i zelja za moci) osnovni motiv koji pokrece covecanstvo (Nice).

    A narod kaze. "Za tesku bolest - ljut lek!"

    Autor rene — 14 Sep 2009, 23:26

  45. SUZANE, nigde ja nisam kontradiktoran.

    Sve nastrane zivotinje treba jednostavno - pobiti.

    Sta ce one na ovom svetu kada ne mogu da obavljaju duznost koju im namece priroda : da se reprodukuju?

    Samo da trose hranu i udisu vazduh?

    Ljude ne treba pobiti (iako oni takodje ne vrse svoju biolosku funkciju) jer imaju tu privilegiju da SE ZOVU ljudi..

    Njih treba leciti, SVIM raspolozivim metodama: od medikamenata, psihoterapije, hipnoze, izolacije - pa do lopate i elektrosokova.

    Bitno je zaustaviti EPIDEMIJU!

    Autor rene — 14 Sep 2009, 23:31

  46. SUZANA, nisam shvatio kakve veze ima parada u Riu sa paradom u Beogradu?

    Autor rene — 14 Sep 2009, 23:34

  47. GROXI, jesi li ti cuo za narodnu izreku: "S kim si - onakav si!"?

    Vec sama cinjenica da ti jadni UMOBOLNICI pokusavaju da prikace ogromnoj vecini stanovnistva kompleks da su ustvari oni ti koji su bolesni (homofobija) je zabrinjavajuca.

    Vec u tome se vidi kolika opasnost preti od pederluka.

    Oni sve ZDRAVE LJUDE nazivaju bolesnima !

    Vec zato ih treba progoniti svuda i na svakom koraku.

    Autor rene — 14 Sep 2009, 23:39

  48. Rene, gubis se. Samim tim, ae cao.

    Autor Goxy — 14 Sep 2009, 23:51

  49. Hahahah, Rene, moram priznati da si me bas nasmejao svojom gluposcu.

    Seksualnost nije isto sto i seks i reprodukcija. :))

    Autor Suzana — 14 Sep 2009, 23:55

  50. Cinjenica, da je svet poceo da tone u sve dublju krizu, vec postaje ocigledna.
    Nakon ove gej parade, verovatno nas ocekuju druge "Evropske vrednosti", poput legalizacije prostitucije, boljeg marketinga sajma erotike, legalizacija pedofilije, javnog seksa, legalizacija droge...
    Sve su ovo problemi, koji postoje vec dugi niz godina. Sad ce se verovatno krenuti u ozbiljniju kampanju i legalizaciju tih "vrednosti".
    Svake godine u Srbiji umre 30000 ljudi vise nego sto se rodi, zatim 200000 abortusa se izvrsi, ekonomski kolaps, mladi su u teskom beznadju...
    Drzava, umesto da resava te probleme, oni se bacili u reklamiranje ovakvih parada.
    Samo se pitam sta ce nam to dobro doneti?
    Gadno vreme nas ceka, jer vlasti su stale iza ove gej parade, a obicnom narodu jedino od sve muke ostaje da bije ove pedere.
    Medjuti, to takodje nije resenje, vec jedino resenje je bilo da je ovaj narod bio svestan situacije, kao sto nije, pa da je izaslo nas 2000000 na ovu porodicnu setnju koja je odrzana neki dan...
    Bice ono sto biti mora, a svima iskrenim i moralnim ljudima, predlazem da se mole Bogu kako bi ga spremno docekali, jer konacan kraj ove planete nadam se da je veoma blizu!

    Autor hallo — 15 Sep 2009, 00:17

  51. SUZANA kaze:

    "Hahahah, Rene, moram priznati da si me bas nasmejao svojom gluposcu.

    Seksualnost nije isto sto i seks i reprodukcija. :))"

    Ja TEBE nasmejao sa gluposcu?

    A sta ja da kazem na tvoju izjavu: "Seksualnost nije isto sto i seks i reprodukcija"

    Sta je onda seksualnost ako nije seks?

    De objasni mi molim te, pa da prestanem da se smejem.

    Jedino ljudi (ne znam da li jos koja vrsta na Zemlji) upraznjava seks iz zadovoljstva.

    Sva ostala bica ga upraznjavaju iskljucivo za produzenje vrste.

    Magistarko...hahahaha...

    Autor rene — 15 Sep 2009, 01:21

  52. HALLO, ne treba se PREDAVATI!

    Ne treba pokleknuti pred teskocama i nastranostima.

    Treba se boriti. Do kraja.

    "To je ljudska duznost najsvetija!"

    "Kad covek uradi mnogo, a mogao je jos malo i nije - nije uradio nista. Kada uradi malo, a nije mogao vise - uradio je sve!"

    Autor rene — 15 Sep 2009, 01:25

  53. Hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha, izvini, ali ja i dalje ne mogu da prestanem da se smejem.
    Al vidis, zanimljivo je da su svi protivnici ove parade upravo ljudi koji ne poznaju ni osnove, premda vrlo ociglednih stvari.

    Koliko vas je nepismenih, neobrazovanih, neinformisanih koji zelite da pricate o stvarima o kojima ne znate ni osnove? Milioni? Milijarde! I opet, toliko ste istrajni u tvrdjenjima svojih gluposti da je to zaista fenomenalno!

    Da ti ne bih objasnjavala ovde nadugacko i nasiroko, raspitaj se za tako jasnu i evidentnu razliku izmedju sexa i sexualnosti. Ako vec ne mozes sam doci do zakljucka :)

    Autor Suzana — 15 Sep 2009, 09:33

  54. I raspitaj se da li samo ljudi upraznjavaju sex iz zadovoljstva? Mozda bi to prijalo tvojoj glavi, ali duso, svet je mnogo kompleksniji nego sto mislis :)

    I ako zelis razgovarati sa nekim o tome, prvo nabaci argumente i cinjenice, pa se onda slobodno izrazavaj. Ne ovako, u jednom postu pobijas sam sebe, i ispadas glup jer se smejes stvarima koje ne poznajes. :)

    A meni je smesno, posto nikog ne zalim. I fascinantna mi je istrajnost ove vrste uvek bila. :)

    Autor Suzana — 15 Sep 2009, 09:39

  55. I zaista, nemam nameru da i dalje ucestvujem u ovakvoj raspravi. Iz jednog jedinog razloga - Rene, ne slusas nikog osim sebe.
    Pozdrav.

    Autor Suzana — 15 Sep 2009, 09:46

  56. majmuni upraznjavaju sex iz zadovoljstva :))) cak i oralni ...

    suzane, 10 !!!

    Autor nastasja — 15 Sep 2009, 11:19

  57. SUZANA (GeyArt), ocigledno da ne mozemo vise da vodimo rasparavu jer nam intelektualni nivo nije isti.

    Gde cu ja nepismeni da se merim sa jednom - "magistarkom"!?

    A pedere ne volim...Ali zato jako daleko mogu da bacim kamen...Steta sto nisam blize da IM to pokazem i u praksi.

    Autor rene — 15 Sep 2009, 11:19

  58. NASTASJA, majmuni su i jedini uz coveka koji mogu da prepoznaju svoj lik u ogledalu.

    Tako da njih izbacujemo iz konkurencije.

    Autor rene — 15 Sep 2009, 11:24

  59. Hmhm, cenim da Suzana nije navela svoju titulu iz tih razloga. I lsazem se sa njenim vidjenjem.

    Nastasja, majmuni nisu jedini pored ljudi koji upraznjavaju seks iz zadovoljstva. ;)
    Rene, zasto majmune izbacujes iz kategorije? Zar samo abog prepoznavanja lika u ogledalu? Hm, razmisli malo.

    Autor Aleksandar — 15 Sep 2009, 12:07

  60. ALEKSANDRE, majmuni su veoma slicni coveku...razlikuju se samo sa dva hromozoma...

    Postojala je vrsta majmuna u Africi koja je MOGLA DA GOVORI, ali koju su jezuitski osvajaci svom silinom i brzinom iskorenili da bi mogli opovrgavati evoluciju.

    Znaci, majmuni su toliko bliski coveku da ne ulaze u konkurenciju.

    Znas li ti jos neku zivotinjsku vrstu koja vodi ljubav samo iz zadovioljstva?

    I ne podrzavaj mnogo pedere. pederluk se lepi!

    Autor rene — 15 Sep 2009, 12:14

  61. Na koji nacin se 'pederluk lepi'?

    Autor A — 15 Sep 2009, 12:18

  62. Na koji nacin se 'pederluk lepi'?

    Autor Aleksandar — 15 Sep 2009, 12:19

  63. PRosto neverovatno da ljudi i dan danas brkaju seks i seksualnost. Seks je naziv za sam fizicki cin, dok seksualnost oznacava splet emocionalnog, drustvenog i (u poslednje vreme) politickog aspekta seksualnog ponasanja.

    Ako nekoga zanima vise o ovoj temi, neka pogleda sajt www.google.com

    Autor Milan — 15 Sep 2009, 12:22

  64. MILANE, ni pecenje ni peceno meso nije isto.

    Pecenje je PROCES, a peceno meso je DELIKATES.

    Zavisi kao IZOKRENES stvar.

    Batali bla, bla, bla...

    A o tim stranim sajtovima mi ne pricaj...Sve to placa PEDERSKI LOBI.

    Autor rene — 15 Sep 2009, 13:08

  65. Ničija porodica neće ispaštati zbog toga što će neki gejevi da se prošetaju ulicama grada... Porodice se raspadaju zbog svojih unutarnjih konflikata i disfunkcionalnosti, a ne zbog nečega na ulici.
    Druga stvar, to što je homoseksualizam bio do 1973. registrovan kao bolest, ne znači ništa. To pokazuje vaše elementarno odsustvo svesti da nauka napreduje i da se STVARI MENJAJU. Ali, vi kao tradicionalisti, koji bi najviše voleli da žive kako se živelo i pre dvesta godina, ne možete da shvatite (ili se plašite) činjenicu da se stvari menjaju. Pa negde do istog tog doba (1970-ih) se i lobotomija koristila u medicini, pa se više ne koristi, jer je otkriveno da je štetna i da ne leči ono za šta se mislilo da leči. I šta sad, jel treba lobotomiju vratiti u praksu zbog toga što je 1973. bila primenjivana?
    @Rene: Mogao bi malo da spustiš ton i smanjiš doživljaj. Tvoji "argumenti" o braku nemaju veze sa tačnošću argumentacije kojom se hvališ. Da znaš bilo šta o braku, znao bi da je monogamski brak kakav danas poznajemo istorijska konstrukcija, da je proizvod dugog istorijskog procesa u kome je prevaziđen grupni brak, u kome su se deca sestara i braće nazivala sinovima i kćerkama, pa poligamija (čak i poliandrija, kad žena ima više muškaraca) da bi se došlo do monogamije. Dakle, ako je monogamija u kamenu ovekovečena kao jedini, ispravni, moralni itd. itd. oblik zajedništva, zašto to nije slučaj sa svim prethodnim oblicima? E pa jeste, tj. bio je. Samo što toga više nema, pa ne može da bude ispravno i "moralno". Kao što su svi ti oblici nestali u hodu vremena, tako možemo smatrati i da je monogamija istorijska konstrukcija i da će i ona nestati kad-tad. A i sam znaš verovatno da je brak u prošlim vremenim bio vezan isključivo za svojinske odnose i za imovinu. Naravno, ne govorim da se ljudi ne vole unutar braka, ali to sada nije tema.
    Postoji mnogo ljudi koji nemaju gej sklonosti (pa ni ja sam) ali smatraju da ih ta parada neće uništiti. Sasvim mi je svejedno da li će šetati ili ne. Njihova stvar.

    Autor reverb — 15 Sep 2009, 13:08

  66. ALEKSANDRE, pederluk se lepi...S kim si - onakav si...

    Sta mislis zasto se odrzava Parada?

    Da REGRUTUJU NEODLUCNE...

    Da to ISTO rade Jehovini svetosci (odrzavaju svoju paradu), svi bi skocili na njih jer oni nisu (jos) dovoljno MOCNI.

    Ali, pederi jesu...

    Autor rene — 15 Sep 2009, 13:12

  67. REVERB, parada NIJE njihova stvar!

    Parada je SMRDLJIVA PROVOKACIJA za 95% stanovnistva Srbije!

    Nije cak ni pederska nego je POLITICKA PROVOKACIJA!

    Za vreme "Milosrdnog andjela" nisu nam usli sa kopnenim trupama...

    Ali SADA se spremaju da udju sa svojim sarenim divizijama...Sa svojim nastranim idejama...Da KONTAMINIRAJU stanovnistvo Srbije sa tom MENTALNOM BOLESCU!

    A vi "napredni" (zapadni) dupeljubci tesko da cete ikada uspeti u sredini kao sto je Srbija...

    Ma koliko davali na reklamu.

    Autor rene — 15 Sep 2009, 13:21

  68. Reverb, Milane, vama svaka cast sto pokusavate nesto i da pojasnite tom sirotom coveku. Ali argumenti ocigledno nisu nesto sto bi zadovoljili gospodina renea. On je ocigledno krvolok koji trazi glavu homoseksualca na tacni. I naravno, shvatio bi on da to nije dovoljno da bi se izbavio iz sopstvenog duhovnog siromastva, ali avaj. Takvim ljudima ne vredi nista govoriti.

    Autor Samsonite — 15 Sep 2009, 13:26

  69. Shvatio, Samsonite. ;)

    Autor Milan — 15 Sep 2009, 13:32

  70. Samsonite,
    slazem se u potpunosti sa vama. Toliko osiromasenom, ogranicenom i sirotom coveku ne vredi bilo sta govoriti.

    Autor Aleksandar — 15 Sep 2009, 13:33

  71. Ovaj Rene je težak glupan. Nemojte se osvrtati na njega. Kao što se ja ne osvrćem na pedere. Pederi su zlo, a organizacije koje on spominje su nešto super. Budala.

    Autor Zlatibor — 15 Sep 2009, 13:39

  72. Ovaj Rene je težak glupan. Nemojte se osvrtati na njega. Kao što se ja ne osvrćem na pedere. Pederi su zlo, a organizacije koje on spominje su nešto super. Budala.

    Autor Zlatibor — 15 Sep 2009, 13:40

  73. a znate zasto se ne vredi raspravljati sa ljudima koji su protiv parade? zato sto oni pobesne cim cuju za homose.... to odmah ujeda kao dzukela... ne znam sta imaju protiv toliko... ima ljudi koji boluju od svacega pa ih ne biju... aids walk i te fore... niko ne ide da bije sidase kad jazas izadje na ulice.... a oni sertifikovano bolesni...

    Autor rainbow — 15 Sep 2009, 13:51

  74. Da, mi koji smo protiv parade smo SVI NENORMALNI, a vi sto ste za paradu ste NORMALNI!

    Nas 95% je bolesno, mi smo HOMOFOBICNI....

    Eto, dotle smo dogurali.

    ZATO vam treba SVIM SILAMA rasturiti paradu, a vas sve pribeleziti i LECITI.

    Autor rene — 15 Sep 2009, 14:02

  75. Molim vlasnika bloga da obrati paznju na ovo GRUPISANJE PEDERA na njegovoj temi i VREDJANJE, a ne diskutovanje.

    Ako ja pocnem da im uzvracam istom merom, shvatice razliku kakav sam kada diskutujem, a kakav kada vredjam.

    Autor rene — 15 Sep 2009, 14:05

  76. Nisam imao nameru da se umesam, ali sam pomno pratio svako vase izlaganje, i smatram da imam pravo da kazem svoje misljenje.

    Od svih ucesnika u raspravi, slozio bih se sa mnogo vas, ali prvenstveno sa proverbom.

    Problem u nasoj zemlji jeste zatucanost, neverovatan broj konzervativnih ljudi koji ne prihvataju nista novo. Oni su neuroticni, zatvoreni i zaslepljeni svojim neznanjem i bivstvovanjem u boksu oko sebe koji nisu u stanju da vide. U tome i jeste njihov problem.
    Pozivaju se na neke stare vrednosti (npr. rene ke rekao "S kim si onakav si") koji ne da ne moraju da vaze i danas, nego nikad nisu ni vazili. Kao sto je proverb napomenuo za sistem poligamije, za lobotomiju.. Koren problematike i lezi u tom. Veliki broj ljudi je zakopano u duhu starog vremena, i nesamokriticki prihvataju stavove vecine, kao ovce.

    Autor Mint — 15 Sep 2009, 14:08

  77. MINT, problem u Srbiji nije zatucanost, vec bas na protiv, NEKRITICKO PRIHVATANJE svega onoga sto nam Zapad nudi!

    Od demokratije do spanskih serija i pederluka!

    Nije sve sto dolazi sa Zapada ni dobro, a jos manje dobronamerno!

    I uvek ubacuju svoje ideje preko MLADIH, koji jos nemaju dovoljno iskustva da procene sta je dobro i pozitivno a sta ne.

    A politicari? Pa oni moraju da slusaju jer su marionete.

    Autor rene — 15 Sep 2009, 14:16

  78. Ajde MINT malo razmisli: ima li nesto sto je na Zapadu popularno, a da u Srbiji nije?

    Da li matras da je nas kulturno-istorijsko-mentalni sklop isti kao koda Anglosaksonaca, pa treba da prihvatimo bezrezervno sve sto nam oni nude?

    Treba li u svakom drustvu da ima nekoga ko o takvim stvarima vodi racuna?

    Da li je za Srbiju od 7,5 miliona stanovnika sve isto dobro kao za SAD koja ima 250 miliona?

    Treba malo SELEKTIVNIJE prihatati sve sto dolazi sa Zapada.

    Autor rene — 15 Sep 2009, 14:25

  79. nisu svi nenormalni koji su protiv parade, nego besni... a to je ocigledno normalno u Srbiji posto, kao sto kazes, to je 95%... da zaokruzimo na 100%... hahahaha a naziv bolesti nije homofobija nego besnilo... za razliku od homofobije, besnilo se leci vakcinom...

    Autor rainbow — 15 Sep 2009, 14:27

  80. RAINBOW (duga) ruku na srce, mislim da cete vi 20. septempra biti PRIMERNO vakcinisani.

    I skoro vam vise nece pasti na pamet da pravite slicne Parade...

    Autor rene — 15 Sep 2009, 14:31

  81. rene > "Treba malo SELEKTIVNIJE prihatati sve sto dolazi sa Zapada."

    "Malo selektivnije" po tebi znaci izaci na ulice i tuci "lopatom"?

    Autor Milan — 15 Sep 2009, 14:31

  82. tek sad vidim... autor je ladno obrisao moj komentar, a ovog ovde siledziju nista ne brise... a ljudi tu pricaju o pravima i glupostima i bogu.... ko zeli da vidi ono protiv cega se ljudi bore na paradi, eto vam lepo ilusracije....

    Autor rainbow — 15 Sep 2009, 14:38

  83. rene, ne uleci sebi u usta. Sad ti tvrdis da su svi koji su protiv tebe automatski homoseksualci. Malo si se precenio.

    Autor Milan — 15 Sep 2009, 14:40

  84. Mislim da ne bi niko trebalo da se vređa ovde, pa ni dotičnog Renea zbog njegovih stavova. Oni koji diskutuju ovde će sami odustati ako uvide da je beskorisno pričati.
    @rene, odlika je tebe i tvojih istomišljenika da generalizujete - to je odavno poznato. Da nije, ne bi nas sve smeštao u anglofile i "zapadne dupeljupce", pošto neki to nisu. Ali nema veze, to nije bitno...
    Bitno je to da ti, uprkos svom drskom stavu da ti i tvoji tradicionalistički prijatelji baratate argumentima kao mesar nožem, ne nudiš kontraargumente na prigovore da se 95% (pa čak i više, mislim) stanovništva ne može kontaminirati homoseksualnošću, već samo izvikuješ parole i grafite. Postoji samo jedna stvar koju ti možemo reći, a to je da se mentalne bolesti ne prenose, tako da je tvoja izjava o kontaminaciji mentalnom bolesti apsurdna. Jedino što parada može da izazove jeste da se smanji broj ljudi koji su spremni da biju druge zbog različitog mišljenja. A pravo da ti kažem, ne bih ni želeo da uspem u sredini koja je spremna da ubije čoveka zbog toga.
    Drugo, organizacije "zadriglih i zadrtih sprskih sinova" iz Obraza i 1389 i ostalih dezorganizacija su opasnije po društvo nego gejevi, pošto se šetaju po gradu, po Trgu, u Studenjaku, po Kališu i traže da tuku ljude koji se drugačijeg političkog opredeljenja. Šta je tako ako nije siledžijstvo? I sad ti meni pričaš da oni imaju podršku stanovništva Srbije? E pa, ako takvi imaju podršku 95% stanovništva Srbije, onda si u pravu kada kažeš da je vas 95% nenormalno, a da smo mi normalni. Nijedno stanovništvo nije normalno ako podržava takve siledžije.
    Treće, čudi me kako znaš da inteligentni ljudi kritički posmatraju Zapad, ali ne tako kao ti - da a priori odbacuju sve.
    Hvala lepo, doviđenja.

    Autor reverb — 15 Sep 2009, 15:56

  85. Parada ponosa?????
    Hmmmmm
    Čega se pametan stidi
    time se ...dalje znate i sami....

    Autor anam — 15 Sep 2009, 15:58

  86. Pardon, "čudi me kako ne znaš da inteligentni ljudi kritički posmatraju Zapad...".

    Autor reverb — 15 Sep 2009, 15:58

  87. "But homophobia does indeed exist as a specific classifiable mental illness, ranging from mild anxiety to paranoia, with physiological symptoms such as an involuntary gag-reflex, dilation of the pupils, and a shrinking in penile volume upon seeing a naked male — all of which have been scientifically measured in sporadic experimental research. Studies indicate that anti-gay prejudice is very deeply seated in the Western psyche, quite irrational (usually consisting of excessive fear tantamount to castration anxiety), and a clear indication of how difficult it will be to achieve homosexual equality by means of merely rational argument for legal reform."

    http://rictornorton.co.uk/homopho1.htm

    Autor Milan — 15 Sep 2009, 17:05

  88. Zamolio bi sve, koji diskutuju o ovoj temi, za medjusobno uvazavanje i postovanje tudjih stavova.
    Svima nam je cilj, da zivimo u boljem drustvu, a to ovakvim duhom necem postici, vec saslusanjem tudjih misljenja i ponudom resenja, ako se radi o nekom problemu.

    Ako ste detaljnije pregledali ovaj blog, shvaticete da je ovo mesto gde se salje jasna poruka kritike i zestoke osude, kako na nasilje, tako i na nametanje nekih lazni vrednosti.

    Cinjenica, da nam se drustvo nalazi u problemu vec decenijamal, ne donosi resenje u ovakvim paradama, vec u isticanju kako porodicnih, tako i drugih vrednosti, a koje nam nalaze Biblija.

    Medjuti, covek se slucajno ili namerno, sve vise odrice Boga, i ne samo sto ga se odrice vec i direktno ide protiv njega.

    Za svaki problem, pa i za ovaj, mozemo pronaci odgovore u Bibliji, koja jasno osudjuje ovaj vid seksualnog ponasanja.

    Svako nase protivljenje Bibliji i Biblijskim vrednostima, dovodice nas u ovakve i jos teze probleme.

    Prave vrednosti nisu ni linc homoseksualaca, a ni promocija homoseksualni stavova, vec se odgovori nalaze u Bibliji.

    Zato, Bibliju u sake, kako bi shvatili sta su zaista prave vrednosti.

    Autor hallo — 15 Sep 2009, 17:17

  89. Hteo bih da pitam halloa. Koji su to "homoseksualni stavovi" koje neko promovise?

    Autor Samsonite — 15 Sep 2009, 18:28

  90. Da bi zlo pobedilo - dovoljno je da dobri ljudi ostanu neutralni.

    Sa ovom recenicom zavrsavam diskusiju sa DUPELJUBCIMA.

    Autor rene — 15 Sep 2009, 18:31

  91. Pre svega, homoseksualci svojim stavovima i ponasanjem, naudice najvise sebi samima.

    A legalizacijom sa nase strane, nas normalnih, mi legalizujemo dalje moralno srozavanje drustva.

    Autor hallo — 15 Sep 2009, 18:35

  92. Cujem da ce nositi plakat (koji su vec nosili po zapadnoevropskim gradovima) na kome ce pisati:

    "NE RADJAJTE DECU! NE UGROZAVAJTE NASA PRAVA!"

    i

    "KAD PORASTEM BICU GEY!"

    Autor rene — 15 Sep 2009, 18:42

  93. "Hallo" je mali zatucanko od 16 godina, mali napaljenko, pritajeni gay, potencijalno S&M lik, ali to nije nista strasno, dragi "Hallo", samo pronadji neki drugi nacin da se zadovoljis. Tekst je srednjevekovni, ali sta ces, to je glasacko telo Velje Ilica i slicnih muljatora koji koriste opstu zatucanost...

    Cheerz

    Autor Chucky Cheeeez — 15 Sep 2009, 18:46

  94. Cheerz, zao mi je ako tako mislis.

    Autor hallo — 15 Sep 2009, 19:10

  95. Eto ti HALLO, sad si dobio...

    Hoces ti sa njima lepo?

    NE MOZE se sa njima lepo!

    Lopata je za njih jedini zakon koji oni razumeju!

    Autor rene1 — 15 Sep 2009, 19:32

  96. Meni je zapravo cudno sto covek koji je napisao ceo post gore, ne ume da objasni sta podrazumeva pod izrazom "homoseksualni stavovi". Naravno, ne mislim na plakate koje je rene sanjao.

    Autor Samsonite — 15 Sep 2009, 19:46

  97. "Nakon ove gej parade, verovatno nas ocekuju druge "Evropske vrednosti", poput legalizacije prostitucije, boljeg marketinga sajma erotike, legalizacija pedofilije, javnog seksa, legalizacija droge..."

    Hallo, zasto sve svrstavas u isti kos? Kakve veze ima sad pedofilija, prostitucija itd. sa homoseksualizmom?

    Autor Mint — 15 Sep 2009, 20:09

  98. MINT, evo da ti ja odgovorim, Hallo nije tu: sve te stvari imaju ZAJEDNICKI IMENITELJ: SEKSUALNU DEVIJACIJU!

    Autor rene — 15 Sep 2009, 20:47

  99. Da, Hallo, stvarno, sto mesas babe i zabe? Kakve veze imaju pedofilija i prostitucija sa homoseksualizmom?

    A ti Rene, ti si pacena dusa Usled nemanja kontraargumenata
    odma' ces da se sluzis lopatom i motikom. Ti nisi sposoban da vidis dalje od njih, niti kontraefekte koje batinanje izaziva. Zalosno je sve sto si napisao. Ti si taj koji kontaminira drustvo podrzavajuci pokrete poput Obraza.

    Koliko sam shvatio, ti zivis u inostranstvu. Gde tacno ako sme da se zna? Kakav je odnos prema gejevima u toj zemlji?

    Autor Aleksandar — 15 Sep 2009, 20:47

  100. Za tvoju informaciju, posto si ocigledno neinformisan - Homoseksualnost se od 1973. ne smatra vidom seksualne devijacije i mentalnim poremecajem. Proglaseno od strane Svetske zdravstvene organizacije i Americkog udruzenja psihijatara.
    Na homoseksualnost uticu NASLEDNI FAKTORI. Dakle, ili si rodjen gej, ili nisi. Da si u zivotu seo i pricao sa bilo kojim homoseksualcem, shvatio bi da oni nisu bolesni, vec pripadaju pogresno marginalizovanoj drustvenoj grupi.

    A ako i dalje mislis da su oni mentalni bolesnici, onda treba da se vratis u preistorijsko doba, i da zivis u takvom okruzenju i shvatanju, posto ne poznajes pojam progresa i evolucije.

    A ako se smatras ugrozenim zbog njihove pojave u drustvu, to je tvoja licna nesreca. Ne ugrozavaju oni tebe, ves si ti operisan od relanosti?

    Autor Mint — 15 Sep 2009, 21:04

  101. Pardon, vrati se u bilo koji period izmedju pojave Jevreja i i 1973. posto je pre pojave Jevreja homoseksualizam smatrana za najuobicajenu stvar na svetu, i nije smatrana seksualnom devijacijom.

    Autor Mint — 15 Sep 2009, 21:43

  102. Anam
    Parada ponosa?????
    Hmmmmmm
    Cega se pametan stidi
    time se...dalje znate i sami...

    Anam, svaka cast za komentar! Definitivno najpametniji komentar od svih ovi...
    Puno pozdrava :-)

    Autor hallo — 15 Sep 2009, 21:46

  103. hallo, za nekoga ko izlaze nasiroko i nadugacko, imate veoma malo odgovora. A sada vidim i zasto je reneu dozvoljeno da ovde slobodno komentarise. Da pozajmim izjavu doticne osobe: s kim si takav si.

    Autor Samsonite — 15 Sep 2009, 22:00

  104. A sta, ti si kao neki pametan? Po cemu, da mi je znati..
    Za neupucene, pamet je relativna stvar obzirom na nepostojanje tacno definisanih kriterijuma :-) :-)

    Autor Aleksandar — 15 Sep 2009, 22:00

  105. mislim da je ova parada ponosa sto ce se odrzati u bg jedna od uslova da bih Srbija usla u EU i mislim da je ovo zadato sa americkog vrha jer sve zemlje su morale da prihvate pederizam i ostale sotonske naredbe..ovih dana sam cula da je elton john i njegov dragi usvojio malu bebu od 14 meseci izuzetno mi je zao tog deteta kakvo ce to vaspitanje da bude samo me to zanima...ovde u Engleskoj pederima je sve dozvoljeno tako da ce to morati da dodje u svaku zemlju koja zeli da se pridruzi EU...Zapad je zlo koje ima malo dobrih strana al to ce doci i kod nas 100 %....Good luck Srbijo moja!!!

    Autor sarah — 15 Sep 2009, 22:22

  106. A sto se ne vratis da zivis u Srbiji, kad ti vec toliko smetaju nametnute stvari od strane americkog vrha?
    Nego ti je lepo da zivis u civilizovanoj zemlji gde ima mnogo manje zatucanosti nego u Srbiji.
    Hehe, svi vi preko grane sto ste otisli, a koji samo govorite o vasoj otadzbini ste veliki licemeri. Dodji, i zivi u ovoj zemlji, kad se vec slazes sa stavovima necivilizovane vecine.

    Autor Aleksandar — 15 Sep 2009, 22:32

  107. Samsonite, imam dosta obaveza, pa ne stizem da pisem.
    Sta te konkretno zanima?

    Autor hallo — 15 Sep 2009, 23:25

  108. hallo, pitao sam te sta konkretno podrazumevas pod "homoseksualni stavovi", koje stalno pominjes.

    Autor Samsonite — 15 Sep 2009, 23:49

  109. Frapantan je podatak koliki broj Srba smatra homoseksualizam MENTALNOM bolescu, da ne kazem izopacenoscu, neprirodnim i vidom seksualne devijacije. To pokazuje koliko nam je niska svest o najosnovnijim stvarima.

    A jos frapantniji su ljudi koji bi tu istu 'bolest' resavali batinanjem. Hajde sada da sve bolesne (i one koji nisu ali ih neki ljudi smatraju bolesnima) ljude batinamo ne bi li ozdravili (i ne bi li promenili svoju urodjenu prirodu).

    Autor Thomas — 16 Sep 2009, 09:35

  110. Jos je frapantnije sto ljudi nisu u stanju ni da obrazloze svoje stavove ljudskim jezikom. (I to se sve svodi na neko rikanje i mahanje lopatama.) A svako ko od njih to trazi je ili pristalica satane ili homoseksualac. E, a to su navodno neke vrednosti.

    Autor Goxy — 16 Sep 2009, 10:25

  111. Da.
    U nemogucnosti obrazlozenja stavova, okrecu se motikama i lopatama, i naravno, neizostavno Bibliji, koju plitko citiraju ne ulazeci u sustinu i ne sagledavajuci stvari sa vise aspekata.

    Jos jedna od cinjenica jeste plitak um kod naroda, njihova povodljivost, srednjovekovni podaci kojima jos uvek robuju. A zale se na los standard u drzavi, a ni sami ne razumeju sta isti zapravo oznacava.
    Usled neznanja sledi i neizostavno poredjenje homoseksualaca sa neetickim vidom ponasanja. A eticki je sve ono sto je 'normalno' i 'sto vecina ljudi smatra prihvatljivim'.
    Haha!
    Dokle stigosmo, jadni ljudi.

    Autor Thomas — 16 Sep 2009, 11:06

  112. Neko mudro rece: "Turci su nas unazadili 500 godina. Pred homoseksualcima Srbija je sebe unazadila 1000."

    Autor Goxy — 16 Sep 2009, 12:38

  113. Ja bih rekao i vise od 1000 godina.
    Kada vec spomene Turke, tuzno je, ali istinito - u par navrata cuh da su homoseksualci opasnost 'podjednaka' Osmanskom carstvu. o.O

    Autor Thomas — 16 Sep 2009, 12:46

  114. hallo, pitao sam te sta konkretno podrazumevas pod "homoseksualni stavovi", koje stalno pominjes.

    Samsonite, pa stavovi sa kojima ugrozavaju javni red i mir.
    Da li je normalno da se goli ljudi setaju i bludnice po ulicama?

    Ako vec zele, taj nacin zivota,"ljubav" sa istim polom, niko im ne brani da rade u svojim stanovima sta zele.
    Sirenjem tih ideja van zidova, time se promovisu te ideje. Ako drzava i drustvo, to prihvate bez reakcije, mi automacki dajemo legitimitet takvom ponasanju i prihvatamo taj vid "ljubavi", kao normalan.

    Zasto to nije normalno?

    Zato sto 95% svih slucajeva side, jesu homoseksualci i narkomani!

    Zato sto smo medju najstarijim nacijama u Evropi, a homoseksualci jos nisu evoluirali da mogu da radjaju decu.

    Zato sto, mnogi pripadnici homica, oblace se kao zensko i tako se ponasaju, a to nije normalan vid ponasanja.

    Zato sto, mnogi od njih rade operacije, poput ugradnje grudi ili operaciju polnog organa.

    Zato sto, covek je razumno bice, i svako ko radi ovako nesto, ocigledno je da ima neki problem u glavi.
    Samim tim, sto ne prihvatas sebe kakav jesi, ti imas problem, i potrebno ti je lecenje.
    Bilo da je problem, ne prihvatanje pola, koji ti je priroda podarila ili bilo koji drugi problem, koji nosi sa sobom neki vid ne prihvatanje svoje licnosti onakvom kakva je.
    Recimo, ljudi, koji imaju kompleks oko svog izgleda, takodje su u problemu, ali u daleko manjem od homoseksualaca.

    Ova drzava stvarno ima brdo problema, tako da joj ovo stvarno nije potrebno, ali sami su izabrali pa ce snositi posledice.
    Nastavice se dalje moralno, psihicko, a samim tim i finansijsko propadanje nacije.

    Procitao sam ovde svakakve komentare, a jedan od njih je, da ja podrzavam ovog tipa pod imenom Rene.

    To apsolutno nema nikakve logike, jer ako ste citali detaljnije blog, videcete da smo na vise mesta imali raspravu.
    Ja se apsoluto ne slazem gotovo ni sa jednim stavom sa tim covekom, tako da bi vas zamolio da me zaobidjete tih vrsta prozivki.

    Ovde ima svako pravo, da iznese svoj stav, bas kao i Janko, Marko ili bilo ko drugi.

    Autor hallo — 16 Sep 2009, 13:39

  115. http://www.youtube.com/watch?v=iOD8nEm8mgA

    E ovako nesto a i jos bolje od ovoga trebalo bi da se ponovi ove godine..

    Autor Na Licu Mesta — 16 Sep 2009, 14:09

  116. "Samim tim, sto ne prihvatas sebe kakav jesi, ti imas problem, i potrebno ti je lecenje."

    U tome je stvar. Ti ne prihvatas homoseksualce kakvi jesu po prrodi, ti imas problem.
    Homoseksualnost nije vitoperenje, nije bolest, majka priroda ih je stvorila. Oni bas to i hoce - da ih i drugi prihvate takvim jesu. Oni su sebe prihvatili. Nisu drugi. E, vidis, ti drugi imaju problem.

    Autor Mint — 16 Sep 2009, 14:14

  117. SAMSONITE, posto ti pitas, da i tebe pitamo:

    ti bi trebalo da znas da svaka velika manifestacija veoma mnogo KOSTA. (Posebno ova gde su mere obezbedjenja ekstremne).

    Pitanje: sta ti mislis KO to placa i ZASTO?

    (Sumnjam da svi homici u Srbiji da daju i poslednji dinar iz dzepa mogu platiti 10% kostanja te manifestacije!)

    Autor rene — 16 Sep 2009, 14:20

  118. Ovo pozivanje na nasilje je stvarno neviđeno i neprimereno. Jedno je misliti da nešto ne valja, da je štetno - i to je u redu. Ali sasvim je druga stvar pozivati na nasilje protiv ljudi koji vam nisu učinili ništa.

    Autor reverb — 16 Sep 2009, 14:21

  119. Da MINT, 95% populacije je bolesno, a vas 5% pedera je zdravo!

    (Vec takvo tvoje posmatranje stvari je - bolesno).

    Autor rene — 16 Sep 2009, 14:22

  120. REVERB, da li je neko pitao NAROD DA LI ZELI TU MANIFESTACIJU?

    Da li je bio REFERENDUM po tom pitanju?

    Nije li ta manifestacija jedna PROVOKACIJA ?

    Turanje narodu slamke u nos?

    Znas li ti sta je DOSTOJANSTVO?

    E vidis, sacica pedera i njihovih stranih mentora to ne moze nekaznjeno DA GAZI!

    Bez obzira sta kaze (marionetska) vlast u Srbiji.

    Otuda i pozivi na nasilje. Razumes?

    Autor rene — 16 Sep 2009, 14:27

  121. HALLO kaze:

    "Ja se apsoluto ne slazem gotovo ni sa jednim stavom sa tim covekom, tako da bi vas zamolio da me zaobidjete tih vrsta prozivki."

    Naravno da se slazemo po ovom pitanju. Gotovo potpuno.

    Jedino sto ti to NE SMAS JAVNO DA KAZES.

    DANAS TREBA IMATI VELIKU HRABROST PA U SRBIJI GOVORITI ISTINU.

    Neki strepe od vlasti, drugi od crkve, treci od pedera, cervrti od "zena u crnom", peti od separatista i td i td...

    Svi od nekoga strepe, svi su isprepadani i istinu je tesko cuti.

    Autor rene — 16 Sep 2009, 14:34

  122. Apelujem, na sve one, koji ne podrzavaju gej populaciju, da NE PRIMENJUJU NASILNO PONASANJE PREMA GEJ PARADI!

    STOP NASILJU!
    STOP TRGOVINI LJUDIMA!
    STOP PROSTITUCIJI!
    STOP LAZIMA!
    STOP PREVARAMA PARTNERA!
    STOP ZLOSTAVLJANJU PARTNERA!
    STOP INCESTU!
    STOP PEDOFILIJI!
    STOP HOMOSEKSUALIZMU!
    STOP ALKOHOLIZMU!
    STOP PUSENJU!
    STOP NARKOMANIJI!
    STOP ZLU!

    ZIVELA LJUBAV!
    ZIVELO POSTOVANJE KOMSIJA!
    ZIVELO POSTOVANJE PARTNERA!
    ZIVELO POSTOVANJE DECE PREMA RODITELJIMA!
    ZIVELO POSTOVANJE RODITELJA PREMA DECI!
    ZIVELO POSTOVANJE BOZJIH VREDNOSTI!
    ZIVEO TIMSKI DUH, SRECA, POSTOVANJE I LJUBAV MEDJU LJUDIMA!

    ZEVELO SVE ONO STO JE NORMALNO, I ONO STO DONOSI DOBRO COVEKU!

    Autor hallo — 16 Sep 2009, 14:50

  123. Чисто подсећања ради....

    У протеклих неколико месеци полиција је пребила или им ускратила право на окупљање раднике из Лапова, Крагијевца, Новог Пазара, Београда....

    Претукла је, реѕервисте из Лесковца и Врања....

    Шта је са њиховим правима??

    Зашто закон о дискриминацији не штити и њих?

    Дежурним чуварима европских вредности у Србији обавештење да је радник и те како поштован у ЕУ, да је у ЕУ корупција изузетак а не правило.

    Да у ЕУ манје гину на путевима и умиру од рака. То је наш проблем, а не право позадинаца да прошетају улицама, које бај д веј радници немају.

    и да.... после параде журка на тргу. Учесници имају право да се дрпају, дeле се бесплатно кондоми и вазелин....

    Autor rene — 16 Sep 2009, 14:52

  124. mr Aleksandre mislim da nemas prava da me vredjas jer nas dvoje nismo na istom nivou kao prvo ja u ovoj zemlji studiram i zivot mi nije bas kao u bajci,kao sto si ti umislio
    ovde se radi od rano ujutro pa do navece kasno i nemam vremena da uzivam kao sto se uziva u Srbiji...druga stvar malo se raspitaj sta je rec licemer ako govorim sta planira Evropa i koje ce zakone doneti to govorim zato sto Srbija relativno kasni u svemu i sve zadjnja sazna...ja ne pocenjujem nasu drzavu a isto tako ne mogu da napredujem u njoj jer je ta ista America unistila sve sto je vredelo u Srbiji.i zato molim te ne moj puno da pricas protiv nas koji smo u inostranstvu prvi bih pobego negde preko kad bih ti se ukazala prilika..!!!

    Autor sarah — 16 Sep 2009, 15:36

  125. Ja nigde ne bezim. Ja prosperiram kako u Srbiji, tako i u drugim drzavama duso. ;)
    Zbog toga sto nisam malouman se i ne slazem sa pobesnelom masom. Ne mislim da je homosexualizam bolest. Ne smatram se uvredjenim jer postoje. Ne smatram se kretenom, licemerom itd. Ne kolacim oci kada vidim dva homodeksualce kako se ljube.
    Smatram da treba da imaju prava.
    Ako si ikad citala istoriju, shvatila bi zasto se ljudi klasifikuju i zasto postoji sexualni identitet danas. Shvatila bi uzroke postojanja ove pojave, i ne bi usko posmatrala stvari.

    I MUKA mi je vas - ljudi ogranicenih, 'pametnih' i 'moralnih'. E, ovih najvise.

    Autor Aleksandar — 16 Sep 2009, 16:06

  126. hallo, ti si, koliko vidim naveo samo dva stava, jedan licni, drugi nepostojeci. Koliko sam video sa snimaka prosle gej parade iz 2001, jedini koji su bili goli su navijaci i cetnici. Gejevi i lezbejke su bile sve obucene. Sve ostalo sto si naveo su tvoji licni stavovi. Naravno, nisam ni sumnjao da ce biti tako. Tvoj tekst pokazuje potpuno nepoznavanje tematike, i u tom smislu si na potpuno ravnoj nozi sa reneom... nazalost.

    Autor Samsonite — 16 Sep 2009, 16:11

  127. rene kaze "и да.... после параде журка на тргу. Учесници имају право да се дрпају, дeле се бесплатно кондоми и вазелин...."

    I pre parade zurka Obraza i ostalih! Woot! Cisto da topla braca imaju topli docek! Ua pederiiiii! Nek pocrkaju govna!

    A ovom hallo i rene, svaka vam cast, braco Srbi! Izvinte na zapadnoj azbuci, ovde namam nasu dobru cirilicu na glupom kompjuteru, jebo mamu vlasniku kafica.

    Autor Zdravlje — 16 Sep 2009, 16:25

  128. Evo jos jednog... nastavak znate i sami. :)

    Autor Goxy — 16 Sep 2009, 16:30

  129. A ti si neka pedercina, je li? Hoces i ti da popijes lopatu od renea?

    Autor Zdravlje — 16 Sep 2009, 16:38

  130. Pa da, lopata. Sta drguo.

    Autor Goxy — 16 Sep 2009, 16:44

  131. Slusaj pedercino, necemo dozovliti da zbog sodomita ko sto si ti, i svih vasih drugarica Srbija gori. ima da vas razbijemo na paradi!!!

    Autor Zdravlje — 16 Sep 2009, 16:48

  132. Ole!
    Tako je!
    Da nije peder ne bi se zvao GOXY! hahahaha!
    Skim si onaki si!
    Uvek bilo!

    Autor Srbija — 16 Sep 2009, 17:16

  133. u sta se ovo pretvorilo.... ne razumem kakko neko moze da trosi energiju na pisanje svega ovoga. briga me da l je ko peder il nije, ali niko normalan ne razglaba ovoliko....

    Autor inana — 16 Sep 2009, 17:29

  134. E, blago vama sto sirite jevrejsku propagandu u sred Srbije. E to ti je dika nase zemlje.

    Autor Milan — 16 Sep 2009, 17:37

  135. ja sam zensko :)))) a ti si samo jedan mali prljavi ciganin.... :)))

    Autor inana — 16 Sep 2009, 17:41

  136. Do sada smo uspeli da utvrdimo da Srpske vrednosti nemaju veze sa civilizovanoscu, Bogom, ili ljubavi... Dašbog dao pa je to svega 95% naroda.

    Autor stevan — 16 Sep 2009, 17:46

  137. Zamolio bi sve ucesnike ove rasprave, da smire strasti, kako me ne bi dovodili u neprijatnu situaciju, da moram da brisem postove.

    Ovaj vid komunikacije, definitivno ne vodi nicemu!

    Svako, ko zeli, moze izneti svoj stav i neko razmisljanje, ali nije pristojno vredjanje, psovanje i slicno...

    Autor hallo — 16 Sep 2009, 18:48

  138. Ne nasedajte PROVOKACIJAMA !

    Zar ne shvatate da su SRBIJA i ZDRAVLJE pederski PROVOKATORI?

    Autor rene — 16 Sep 2009, 19:16

  139. Smatram da gey populacija nije normalan odnos zato sto Bog nije stvorio dva coveka kada je stavrao zemlju nego je stvorio coveka i zenu i rekao im je da se radjaju i mnoze i napune zemlju vladaju nad njom...to sto se kasnije covek pobunio protiv Boga da mu pokaze da ipak nije Bog taj koji odlucuje zato su se stvorile lezbejke i pederi i ljudi koji imaju odnos sa zivotinjama i ostali koji sluze djavolu a nisu ni svesni toga to je sve posledica greha u koju je covek upao i dozvolio se DEMONIMA da ih vode kroz zivot i da prkose Bogu....al Bog ima neogranicenu milost nad ljudskim rodom i ceka nas al ako se ne probudimo na vreme videcemo gde ce nam se zavrsiti kraj?svako ce dobiti presudu od Boga u to budite sigurni i Bog ce jedino doneti pravdu na ovu zemlju dotle ce uvek vladati patnja i bol i jos mnogo toga sto nije normalnoooo......

    Autor sarah — 16 Sep 2009, 19:28

  140. Sarah, da li si znala da homoseksualizam postoji od kada i covek? Znaci uporedo - homoseksualci i heteroseksualci. Zar ne shvatas da je ovakva podela rezultat modernog vremena? Ranije nikom nije bilo bitno sa kim vodis ljubav. Sada je doslo do masovne histerije zbog toga da li neko spava sa ovim ili onim.
    To oko bozjeg stvaranja: mislis da je covek odmah stvorio Jevreje? Pre njih su ziveli bezboznici? Pre njih su sve civilizacije bile nemoralne?

    Autor Mint — 16 Sep 2009, 19:38

  141. Bog stvorio Jevreje na samom pocetku zivota ljudi?

    Autor Mint — 16 Sep 2009, 19:40

  142. To sto su sebe Jevreji stvorili svetim i naisli na odobravanje naivne mase, ne znaci nista. Niti su oni bili prvi na ovom svetu ko sto pise u Bibliji, niti su oni jedini pokazatelji morala.

    Autor Mint — 16 Sep 2009, 19:57

  143. hallo molim te izbrisi stranicu......

    Autor inana — 16 Sep 2009, 20:01

  144. Sarah, svaka cast za komentar!

    Svako ko to ne shvati, nece nauditi meni, tebi, komsiji ili bilo kome drugom, vec sebi samom!

    Tako i homoseksualci, u najvecoj meri naudice sebi samima!

    Svi vi, koji ste protiv odrzavanja ove gej parada, to je ok stav. Ali vas pozivam, da ne reagujete nasilno na taj skup.
    Prepustimo stvar Bogu, a on ce im dati konacnu presudu.

    Jedino sto je bitno, jeste da svako od nas, utice tako, da masa ne upije pricu o "Evroskim vrednostima".
    Prica o "Evropskim vrednostima", jeste veoma dobro upakovana i deluje skroz ok i privlacno, ali posledice sprovodjenja, tih vrednosti, bice veoma stetne po drustvo.

    A da bi bolje razumeli, zasto ce posledice biti fatalne, citajte Bibliju i tamo cete pronaci odgovor!

    Autor hallo — 16 Sep 2009, 20:01

  145. Inana, Rado bi uradio to, jer zaista ima malo kometara koji su vredni paznje.
    Medjutim, stranica ce ostati u funkciji, upravo zbog tih nekoliko dobrih komentara, a razumni ce prosuditi sta je dobro, a sta ne!

    Autor hallo — 16 Sep 2009, 20:09

  146. Pardon, nisu cak ni naisli na odobravanje mase, nego su vodili te iste RATOVE i BORBE protiv neistomisljenika (protiv 'bezboznika' koje su po njihovim vrednostima proglasili takvim), i NASILINIM putem nametnuli 'moralne vrednosti', ti isti ljudi koji propagiraju ljubi bliznjeg svog.

    Gle ironije.

    Autor M — 16 Sep 2009, 20:12

  147. Pardon, nisu cak ni naisli na odobravanje mase, nego su vodili te iste RATOVE i BORBE protiv neistomisljenika (protiv 'bezboznika' koje su po njihovim vrednostima proglasili takvim), i NASILINIM putem nametnuli 'moralne vrednosti', ti isti ljudi koji propagiraju ljubi bliznjeg svog.

    Gle ironije.

    Autor Mint — 16 Sep 2009, 20:12

  148. Svaka cast autoru na odlicnom tekstu. Videla sam na Facbooku. Ja bih samo dodala da drzava treba zakonom da zabrani sve oblike neprirodnog ponasanja kao sto su prevara partnera, masturbiranje, oralni seks, i sve ono sto nije prirodno i ljudsko. I ovu paradu, naravno.

    Autor Mira — 16 Sep 2009, 20:19

  149. Miro, svaka pohvala za komentar!

    Autor hallo — 16 Sep 2009, 20:48

  150. Hahahaha, zemljo otvori se!
    Ja mislim da je najbolje da vlasti opet uvedu zatvorske i smrtne kazne zbog masturbiranja i oralnog seksa! :-D

    Autor Aleksandar — 16 Sep 2009, 20:57

  151. Miro, ko te je slagao da masturbiranje i oralni sex nisu prirodne i ljudske stvari?
    Jesu li i tebi pricali da se od toga susi kicma????
    :))))))

    Autor casper — 16 Sep 2009, 21:39

  152. "Radjajte se i mnozite se" (1. Mojsijeva 1:27-28; 2:18-25)

    Autor Mira — 16 Sep 2009, 21:51

  153. Ja podržavam gej brakove, ali samo ako su obe ribe dobre. Ovo može biti dobra prilika i za nas normalne, moći ćemo da legalizujemo silovanje, pedofiliju i ostale vidove normalnog ponašanja pod izgovorom seksualne orjentacije. Ako nekoga zadovoljava osećaj stavljanja stvari tamo gde im nije mesto i to se dozvoli, zašto se onda nečija strast prema npr. maloletnicima ili silovanju diskriminiše? Diskriminacija se mora zaustaviti! Onda ću slobodno moći da vodim ljubav i na Kališu, bez straha da će čika plavi da me privede zbog moje prirodnjačke seksualne orjentacije!! Dole diskriminacija!!
    P.S. Izvinite ako sam nekoga uvredio prevelikom količinom sarkazma.

    Autor dirkdiggler — 16 Sep 2009, 22:05

  154. Nema potrebe za zakonom,zna se šta je neprirodno,a što se zakona tiče,i Hitler je imao zakone,nije sve što je po zakonu i legitimno.
    Casperu,mislim da se sećaš teksta Novog Zaveta "Или не знате да неправедници неће наслиједити Царства Божијега? Не варајте се: ни блудници, ни идолопоклоници, ни прељубници, ни рукоблудници, ни мужеложници"
    (1 Korinćanima 6:9)

    Na žalost danas su homoseksualci ravnopravni sa svima (po zakonu),a po tome se i vidi da po zakonu može da se svašta legalno... no zna se šta je normalno.
    Naravno,ne odobravam niti sam za nasilje,te ljude na paradi treba samo ignorisati,i ništa više.

    Autor kalemradionica — 16 Sep 2009, 22:13

  155. Dirkdigller :D
    slazem se da sve gore navedene stvari treba da se legalizuju pod izgovorom da predstavljaju vid seksualne orijentacije!
    :)))))
    Isto tako mislim da je jako velika steta nacinjena svetu sto nije mogla da se ostvari Platonova drzava. U njoj bi svako sa svakim seksualno opstio. Zar to nije izvrsno!
    :))))

    Autor Aleksandar — 16 Sep 2009, 22:44

  156. Aleksandre,homoseksualci ne samo da nisu normalni,nego je svetskoj zdravstvenoj organizaciji trebalo 20 godina da homoseksualnost skine sa liste bolesti.Prvo je uradila naravno američka lekarska organizacija (ustanova,ili kako god).Zar tu nešto nije malo nejasno ? Ako je nešto bolest,kako to da je trebalo 20 godina da ceo svet to prizna ?
    I naravno homoseksualci su dosadili svima sa pričom da se tako "rađa",da je to jednostavno "tako",pa su sada promenili "ploču",kao "to je svačiji slobodan izbor".
    Hm,neobično,zar ne ?
    A i homoseksualci kod nas ćute o tome da ima lekarskih udruženja u svetu,koja smatraju da su homoseksualcima potrebne terapije i da to nije normalno.I o tome što se ćuti o tome da su neki sada bivši homoseksualci,tj promenili su svoju slobodnu odluku...
    Ne znam gde si to našao u Platonovoj državi,ali tamo se brak između supružnika ako nisu imali dece raskidao posle 10 godina.
    A Platon se više bavio nekim drugim stvarima...

    Autor kalemradionica — 16 Sep 2009, 23:07

  157. Malo je poznato široj javnosti da je Hitler u početku imao veoma tolerantan stav prema homoseksualcima koji nisu krili svoje sklonosti ali su se u velikom broju priključivali najagresivnijoj grupi Hitlerovih pretorijanaca: Jurišnim odredima. Neke nacističke starešine, koji su inače odobravali pokolje koje je izvršila ta hitlerovska soldateska, ipak su se pobunili zbog njihove seksualne izopačenosti. Hitler, koji je inače bio heteroseksualac smirivao ih je preporučaujući im da ne osuđuju prestrogo seksualno ponašanje onih koji se bore za uspeh nacističkog pokreta.

    http://blogoye.org/doktor

    Autor kalemradionica — 16 Sep 2009, 23:09

  158. kalemradionica, protivnicima homoseksualnosti je trebalo 2000 godina da izgrade mit o homoseksualnosti kao o bolesti. Ako je trebalo i 20 godina da se skine sa liste, to je svega stoti deo. Pitanje nije zasto je homoseksualnost proglasena bolescu i zasto je skinuta sa liste nakon 2000 godina, nego kome je tako odgovaralo. Ukoliko se usudjujete, odgovor potrazite u samom Starom zavetu... zapravo njegovom poreklu.

    Autor Milan — 16 Sep 2009, 23:10

  159. Pardom, mislio sam "kome je odgovaralo da tokom 2000 godina homoseksualnost bude smatrana bolescu".

    Autor Milan — 16 Sep 2009, 23:11

  160. Kako možeš da se pozivaš na Boga? Homoseksualizam i Bog su dve razdvojene strane.
    I u Starom Zavetu i u Novom se vidi da nije prirodna zajednica dva muškarca,sad zakonski i lopove možemo proglasiti za normalne,uostalom ja mislim da je u Italiji dozvoljeno da se zbog preljube laže na sudu...tako da tu nema šta da se komentariše,zakona ima svakakvih.
    Tako da mi još uvek nije jasno Aleksandre,kako se pozivaš na Boga,a delo je ustvari protiv Boga.

    Autor kalemradionica — 16 Sep 2009, 23:24

  161. MILANE, znas li ti sta sve nije ucinio i koliko je platio PEDERSKI LOBI u Americi da se homoseksualizam skine 1973. godine sa liste mentalnih oboljenja?

    Autor rene — 16 Sep 2009, 23:29

  162. evo link za Italijane

    Legalizovana laž o neverstvu u Italiji

    http://www.dj-media.net/navigacija.php?naziv=kids&strana=clanak&sid=2822

    Autor kalemradionica — 16 Sep 2009, 23:29

  163. Kalemradionica, svaka pohvala za komentare!

    Autor hallo — 16 Sep 2009, 23:32

  164. kalemradionica, a znas li ti koliko je jevrejski, a kasnije rimokatolicki lobi ucinio da se homoseksualizam proglasi za neprikosnoveno zlo? Ili mozda rezonujes da samo pederi lobiraju?

    Autor Milan — 16 Sep 2009, 23:37

  165. Poslednji komentar je bio upucen reneu... ovde postaje konfuzno.

    Autor Milan — 16 Sep 2009, 23:43

  166. Kalemradionica, dobar ti je ovaj link. Objavio sam clanak na blogu, nalazi se u drustvenim temama.

    Ako imas neki predlog za neki clanak, koji mislis da bi koristio ovom blogu, slobodno ga prijavi na:
    Halloportal@gmail.com

    Autor hallo — 16 Sep 2009, 23:43

  167. Mint! ako mi dokazes negde u Bibliji da su pre postojali homoseksualci ja ti skidam kapu, jer samo biblija moze da dokaze kako su ljudi pre ziveli u ono vreme...ne kazem da pre nije bilo nemorala al kao danas? to stvarno stavljam pod velikim znakom pitanja???...i MIslim da ovde svako je poceo da vodi svoju politiku, al GREH mi ne mozem da opravdamo i ne mozemo da kazemo za gey poulaciju da je nesto sasvim normalno sto postoji i sto moze da, da neki pozitivan rezultat sto bih normalan covek mogao da usvoji...ja ne mogu da zamislim da gey populacija moze da usvaja decu to mi je nesto najodvratnije sto bih mogla da vidim kod njih, i da traze da imaju blagoslov u crkvi..to su zaista gnusne stvari koje ne zelim vise uopste da komentarisem.Oni su za mene bica samo prava onda ako se pokaju pred Bogom i postanu normalni kao sav normalan i civilizovan svet u protivnom, ja ih ne smatram ljudima koje treba postovati al nisam ni za to da budu maltretirani ili slcno,ali smatram ako vec vole isti pol nek se ne izjasnjavaju i ne treze nikakva prava jer ih nemaju i ne trba da ih imaju!!!Ja da sam lezbejka ja se ne bih izjasnjavala jer smatram da je to samo moja licna stvar i te osobe skojom sam u ljubavi..:)...ali hvala Bogu nisam od tih ljudi koje voli isti pol,jednostavno nemam poremecen um da bih tako razmisljala...Kad se covek preda Sotoni to je njegov Bingo u kome on uziva dok unistava coveka i to mu je najveci cilj danas jer zna koliko mu je ostalo malo vremena kad ce doci konacno i njegov KRAJ i kraj Grehu koji vlada vec 6000 god i siri se kao epidemija koja ne staje, al zalosno je to sto ovaj svet uopste nije svestan sta se desava u vazuhu i koliko je borba izmedju DOBRA I ZLA i kako ce skoro doci KRAJ istorije ove zemlje samo malo da se cita literatura koja vredi kao npr BIBLIJA koja sve objasnjava za buducnost planete zemlje ljudi bih se vise onda pozanimali za svoj zivot i ne bih se smejali i izmisljali gluposti od kojih se ne moze disati koliko ih ima.....

    Autor sarah — 16 Sep 2009, 23:49

  168. Hallo, cepljenje je nehriscanski vid medjusobnog opstavanja. Cm0kiC!

    Autor Aleksandar — 16 Sep 2009, 23:49

  169. "jer samo biblija moze da dokaze kako su ljudi pre ziveli u ono vreme..."

    Hahahahaahahaha. Joj, sarah, koliko je ovo dobro... Bas si me nasmejala.

    U prebiblijsko vreme, a o tome konsultuj arheoloske nalaze (ne brini, cak se i heteroseksualci time bave) ima homoseksualnosti samo tako. Cak su i Sloveni imali kult penisa. Biblija, koja je nastala medju jevrejima koji su bili okruzeni takvim "paganima", koji su u to vreme bili "normalni", morali su nekako da se distanciraju od svojih komsija pa su izmislili tu foru da je "kult penisa zlo", i da se "ne treba guziti". I eto, posle "svega" dva milenijuma, imas situaicju da svi citaju tu literaturu i dice se sto vise nisu normalni.

    Autor Milan — 16 Sep 2009, 23:56

  170. Milane, ja se cudim kako pederi nisu i Isusa proglasili za - homoseksualca?

    Gotovo sve poznatije ljude iz istorije su vec preinacili u "toplu bracu".

    Autor rene1 — 17 Sep 2009, 00:08

  171. sarah, ako vec polazis od toga da su religije te koje se bave istoriografijom, verovatno ce ti Hinduizam biti najbolji izvor za stvari koje su se desavale pre biblije. Ta religija je stara preko 5 hiljada godina.

    Autor stevan — 17 Sep 2009, 00:13

  172. Hehehe, rene, valjda zato sto je spavao sa Marijom Magdalenom.

    Autor Goxy — 17 Sep 2009, 00:17

  173. izvini molim te Biblija je kljuc svega od Postanja sveta do Kraja istorije ove Zemlje bilo se to tebi svidjalo ili ne... i mozes se ti meni smejati koliko hoces al ovo nisu stvari koje su za smejanje nego za plakanje kako iz dana u dan GREH sve vise raste a ljudi se USPAVLJUJU i slade se u njemu cak ga i ne osete vidim istorija ti ide bas super al ja da sam na tvom mestu bih se vise pozabavila boljim i korisnijem od ovoga sto ti sad ovde iznosis...Ko je peder nek se pederise na kraju ce primiti svoju platu koju su zasluzili ti bolje spasavaj svoju dusu i razmisljaj o vrednijim stvarima!

    Autor sarah — 17 Sep 2009, 00:18

  174. Ne vidis trn u oku brata svojega od balavana u oku svojemu. Je l' tako bese, sarah? Kad vec drzis slovo, mogla bi sama da ga se drzis. A mi sto sebi dajemo slobode da se ne drzimo onoga sto Biblija nalaze celom kosmosu (da, i vama, Marsovci, nemo se smejete!)... mi uvek radimo ono sto ti radis: drzimo drugima slovo. :)

    Autor Milan — 17 Sep 2009, 00:23

  175. postovani Goxi vidim da si procitao jednu od Luciferovih literatura..:) Davincijev Kod, cim spominjes Isusov 'odnos' sa Marijom Magdalenom...Samo napred nastvi da se kupas u lazima koje ti Sotona nudi...Ta knjiga je Hula prema Isusu gde naravno Sotona hoce da izvrne Istinu...naravno ovom svetu ocigledno prijaju vise lazi nego istina a to je ono sto covek nece da shvati koliko je jadan i bedan...al osvanuce i taj dan kad ce sve biti razjasnjeno....pa ce svi lupati glavom od zid i gorko ce plakati al bice veoma kasno za to kad budu shvatili gde ce im se zivot zavrsiti za svu vecnost!

    Autor sarah — 17 Sep 2009, 00:34

  176. Hvala na obavestenju. Sad mi je lakse kad znam sta me ceka.

    Autor Goxy — 17 Sep 2009, 00:39

  177. Uostalom, mislio sam da se medju hricanima smatra hulom pretiti bogom. Alo dobro, ja citam samo Vincija i drugare.

    Autor Goxy — 17 Sep 2009, 00:40

  178. prvo nauci da citiras Bibliju pa onda se javi i vidim omiljeno ti je da kontriras ljudima samo nastavi da razvijas taj zanat!Momak ja ne kazem da sam ja ovde neka Svetica i ne kazem da ti moras da se drzis ovoga sto Biblija nalze!Bog je dao svima slobodnu volju da zive kako hoce,gde hoce,skim hoce...Al postoje zakoni i propisi o moralnom zivotu gde je covek pozvan da ih se drzi..medjutim zivotinje su pokazale bolji rezultat od ljudi i poslusnije su Bogu nego covek...sto je zalosnije Bog nam je dao razum a ispali smo gluplji od Zivotinja jer one su poslusnije Bogu od coveka koji daleko treba da bude odgovorniji i pametniji..Gde ti mozes da vidis da se dve keruse pare i da imaju odnos sa istim polom mislim uzassss...a covek gde mu je dat razum to radi i jos bolesnije stvari koje ne vredi ni spominjati vise...

    Autor sarah — 17 Sep 2009, 00:49

  179. GROXY, zbog pederastije i sodomije Bog je spalio Sodomu i Gomoru...

    A i dan danas je radijacija na tim mestima 20x jaca nego na drugim na nevelikoj udaljanosti..

    Autor rene1 — 17 Sep 2009, 00:50

  180. rene, da li bi mogao da nam izvuces citat o tome. Tu tezu stalno slusam, a ne mogu da pronadjem.

    Autor Milan — 17 Sep 2009, 00:52

  181. sarah, preko 1500 zivotinjskih vrsta ima razne vrste "neplodnih" polnih odnosa, ukljucujuci i homoseksualne i felacio. Ali, to izgleda ne pise nigde u Bibliji, pa sam uveren da to ova informacija nista ne znaci.

    Evo ti link za svaki slucaj: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_animals_displaying_homosexual_behavior

    A sto se citata iz biblije tice, reci ne sluze da se citiraju, nego da se razumeju i prenesu.

    Autor Milan — 17 Sep 2009, 00:55

  182. Druze Goxy ja tebi ne pretim nicim cak ti zelim sve najbolje al ne vredi vise ista da objasnjavam svako ima neki svoj izgradjen stav prema ovom zivotu pa nek nastavi da zivi tako, opet kazem...kako sejes u zivotu tako i ces i poznjeti!

    Autor sarah — 17 Sep 2009, 00:57

  183. E, sad mi sarah dade sjajnu ideju. Da mi lepo spalimo sve knjige koje se po bilo cemu kose sa Biblijom. Posto ono, Biblija je apsolutan odgovor na sva pitanja u zivotu. I sto se zaustaviti na knjigama? Sajtovi, televizija, ljudi... Ma sve... Ah, stara dobra vremena inkvizicije.

    Autor Goxy — 17 Sep 2009, 01:01

  184. rene, upravo to. Trazim po netu vec neko vreme, a iskreno biblija mi je kod kuce pa ne mogu da trazim.

    Autor Milan — 17 Sep 2009, 01:04

  185. Milane, mislis o unistenju Sodome i Gomore?

    Pa Bog je poslao dva svoja andjela da utvrde koliki je razvrat u Gomori...

    Andjeli su odseli u kuci straog Lota..

    Pederi su to saznali i trazili da im Lot ustupi andjele da sa njima vode ljubav..

    Lot nije dozvolio, vec im je ponudio svoje ceri..

    Andjeli su rekli Lotu da rano ujutro on, zena mu i cerke moraju izaci iz Gomore jer ce je Bog unistiti "ognjem i sumporom".

    Jos su napomenuli da se niko ne sme okrenuti jer ce se okameniti...

    Ujutro Lot nije hteo da ide...Andjeli su ga vukli silom...kada su odmakli od grada desila se zaslepljujuca svetlost i eksplozija...Lotova zena se okrenula i okamenila..

    (Naredba pilotu Enola gay Pauelsu koji je nosio prvu atomsku bombu: "Kad bacis bombu NE OKRECI SE i maksimalno mogucom brzinom se udalji od mesta izbacaja!")

    Interesantno je i neobjasnjivo danasnjoj nauci da su i u Gomori i u Sodomi sve zidime gradova padale prema centru grada, kao da je eksplozija dolazila u vidu prtena koji se stezao...

    Radiacija je na tim mestima (Mrtvo more) znatno veca nego da drugim mestima.

    Autor rene1 — 17 Sep 2009, 01:07

  186. hahah ali ti ih prenosis kako tebi stima..ovo oko zivotinja ne zelim u opste da komentarisem zaista je, suvisno se raspravljati stobom jer ti imas skroz kontra misljenje od mene i nikako ne mozemo se podudarati u misljenju..al opet svako ima slobodu misljenja samo napred..

    Autor sarah — 17 Sep 2009, 01:07

  187. rene, mislio sam na konkretan citat, a ne parafrazu. Parafraza ima onoliko, i niko se ne slaze oko toga sta to tacno znaci.

    Autor Milan — 17 Sep 2009, 01:10

  188. MILANE, trazis puno od mene, nemam ja to.

    Nesto sam procitao, nesto cuo, nesto video na History channel...

    Zamisli kada bih cuvao sve sto znam!?

    Autor rene1 — 17 Sep 2009, 01:13

  189. goxsi mislim da nema potrebe da ih spaljujes steta je, ali ako se drzis po tim knjigama kao sto je Davincijev Kod i ostala Sodomija to ce te kasnije kostati nazalost al ti si to izabrao.Kad smo tehnike ona revno radi svoj posao...pornici i gole zenske su glavna tema danas mislim da je biblija tu suvisan i dosadan materijal jer internet i ovo predhodno sto sam navela je ljudima postolo veci prioritet i mnogo interesantniji...

    Autor sarah — 17 Sep 2009, 01:20

  190. у Старом Завету видимо да је постојало језгро Јевреја који су били једнобошци,тј нису ни сви Јевреји били уз Бога.
    Што се животиња тиче,наравно да постоје оне који су хомосексуалци,али то само значи да међу животињама постоје девијације.Јер такве животиње сигурно немају потомства.А да је више таквих животиња,тој врсти не би се писало добро.Зато их и има мало таквих,девијантих.И ту је све потпуно јасно.
    Само да додам линк оних лекара који сматрају да је хомосексуализам болест

    http://www.narth.com/

    To су они који мисле да дете које расте са две тате или две маме не може баш да одрасе у доброј атмосфери.
    С обзиром да има неких европских земаља које дозвољавају усвојење деце од стране хомосексуалних парова (нпр. Енглеска).

    Autor kalemradionica — 17 Sep 2009, 09:19

  191. међу јеврејима су постојали и многобошци,тј нису веровали у једног Бога.
    Што се хомосексуалих животиња тиче,наравно да то постоји,и то је девијација јер такве животиње не могу да се размножавају.Иначе да их има више,таква врста би дошла у питање опстанка.Овако их има мало,и не вреди причати о томе.
    http://www.narth.com/
    Овде су доктори који сматрају да је хомосексуализам болест

    Autor kalemradionica — 17 Sep 2009, 09:23

  192. међу јеврејима су постојали и многобошци,тј нису веровали у једног Бога.
    Што се хомосексуалих животиња тиче,наравно да то постоји,и то је девијација јер такве животиње не могу да се размножавају.Иначе да их има више,таква врста би дошла у питање опстанка.Овако их има мало,и не вреди причати о томе.
    http://www.narth.com/
    Овде су доктори који сматрају да је хомосексуализам болест

    Autor kalemradionica — 17 Sep 2009, 09:25

  193. Postanje 19:5 "I vikahu Lota i govorahu mu: Gde su ljudi što dođoše sinoć k tebi? Izvedi ih k nama da ih poznamo."
    Postanje 19:6 "A Lot iziđe k njima pred vrata zatvorivši vrata za sobom,"
    Postanje 19:7 "I reče im: Nemojte, braćo, činiti zla."
    Postanje 19:8 "Evo imam dve kćeri, koje još ne poznaše čoveka; njih ću vam izvesti, pa činite s njima šta vam je volja; samo ne dirajte u ove ljude, jer su zato ušli pod moj krov."
    Postanje 19:9 "A oni rekoše: Hodi amo. Pa onda rekoše: Ovaj je sam došao amo da živi kao došljak, pa još hoće da nam sudi; sad ćemo tebi učiniti gore nego njima. Pa navališe jako na čoveka, na Lota, i stadoše istavljati vrata."
    Postanje 19:9 "A ona dva čoveka digoše ruke, i uvukoše Lota sebi u kuću, i zatvoriše vrata."
    Postanje 19:9 "A ljude što behu pred vratima kućnim ujedanput oslepiše od najmanjeg do najvećeg, te ne mogahu naći vrata."

    Au, covece, koji pederluk! Taj Sodom je stvarno trebalo spaliti.

    Milane, eto ti citata.

    Autor Goxy — 17 Sep 2009, 10:09

  194. Postanje 19:5 "I vikahu Lota i govorahu mu: Gde su ljudi što dođoše sinoć k tebi? Izvedi ih k nama da ih poznamo."
    Postanje 19:6 "A Lot iziđe k njima pred vrata zatvorivši vrata za sobom,"
    Postanje 19:7 "I reče im: Nemojte, braćo, činiti zla."
    Postanje 19:8 "Evo imam dve kćeri, koje još ne poznaše čoveka; njih ću vam izvesti, pa činite s njima šta vam je volja; samo ne dirajte u ove ljude, jer su zato ušli pod moj krov."
    Postanje 19:9 "A oni rekoše: Hodi amo. Pa onda rekoše: Ovaj je sam došao amo da živi kao došljak, pa još hoće da nam sudi; sad ćemo tebi učiniti gore nego njima. Pa navališe jako na čoveka, na Lota, i stadoše istavljati vrata."
    Postanje 19:9 "A ona dva čoveka digoše ruke, i uvukoše Lota sebi u kuću, i zatvoriše vrata."
    Postanje 19:9 "A ljude što behu pred vratima kućnim ujedanput oslepiše od najmanjeg do najvećeg, te ne mogahu naći vrata."

    Au, covece, koji pederluk! Taj Sodom je stvarno trebalo spaliti.

    Milane, eto ti citata.

    Autor Milan — 17 Sep 2009, 10:10

  195. Milane, evo ti link
    http://www.biblegateway.com/passage/?search=genesis%2019&version=KJV

    Autor Mint — 17 Sep 2009, 10:12

  196. MENE SU OVDE BANOVALI!
    Nakon 200-og komentara ne mogu da citam sledece komentare.
    Ocito nekome ne prija kako pisem.
    Evropa nema alternative!

    Autor rene — 17 Sep 2009, 11:51

  197. Okupacija neke države oduvek je bila najteža od svih faza porobljavanja, a ono što se u tom slučaju najčešće radilo - postavljanje kvislinške vlade, takođe se pokazalo kao neodrživo na duži vremenski period, jer bi se narod na kraju uvek pobunio i odbacio ih. Zato je - s obzirom da u sebi nose jaku mržnju prema sebi - ali i prema društvu „koje ih ne shvata i ne prihvata”, Vatikanska Koalicija regrutovala homose kao specijalne jedinice za maltretiranje i psihičko zlostavljanje srpskog stanovništva.

    Stalno i agresivno izrazavanje seksualnosti manjinske grupe - čija je seksualnost drugacija od seksualnosti većine građana, od strane većine se doživljava kao napad na njihovu seksualnost, što proizvodi stanje visokog stresa i napetosti. Što se ovo uznemiravanje češće dešava, time se nacija oseća ugroženijom i umornijom, što vremenom dovodi do toga da upada u stanje psihoemocionalne katatonije, kada joj je svejedno šta se dešava sa njom, njenom državom i svemu ostalom što je okružuje.

    Autor rene — 17 Sep 2009, 12:08

  198. Obavestavam, sve ucesnike u ovoj diskusiji, da sistem no dozvoljava vise od 200 komentara po temi.

    Mislim, da je svako imao priliku da iznese svoj stav, i ovo je sasvim dovoljno komentara na ovu temu.

    Svako, ko zeli, moze nastaviti diskusiju na ovu temu, ali ne na ovoj stranici, vec odete u kategoriju "Drustvene teme" i tamo nadjete odgovarajucu temu gde mozete voditi raspravu o ovome.

    Predlazem vam temu:
    Gej parada Roma 2009.

    Zakljucak:
    Nas Veliki Tvorac, ima plan za nas, a to nije patnja, bol, muka, vec nesto daleko vece od bilo cega sto mozemo da dozivimo na ovoj zemlji.
    To je opisano kao nesto, "sto oko nije videlo i uho nije culo", nesto posebno, savrseno, skroz idealno! Bozanska, velika ljubav nam omogucuje, sve ove velike stvari!
    Zato, nemojmo gubiti vreme u tracenju na besmislice, vec ga iskoristimu u svrhu onoga sto ce nam doneti dobro!

    Autor hallo — 17 Sep 2009, 13:33

  199. Sada sam prOčitala tvoj post i svaka je na mestu. Pre dva dana sam na svom blogu Ja u zemlji čuda objavila post na temu Parade ponosa, pa ako te zanima... no nije bitno, samo da dodam onu narodnu ČEGA SE PAMETAN STIDI BUDALA SE PONOSI, samo što te budalaštine debelo plaćamo.

    Autor sanjalice — 17 Sep 2009, 20:51

  200. Uhhh... ovo je bilo tesko i ... izgleda da se neko ljuti... "Sva prava rimskih gradjana", pa i to!

    Autor bokikojic — 18 Sep 2009, 10:19

Glavna strana
.
.
.
Korisni linkovi:
.