Najbolji Vicevi Polovni Motori Oglasi Beograd Novak Djokovic Kupi Prodaj Aukcija Kupujem

Hallo Blog - Teme naše svakodnevnice

Џексоновом лекару ће се судити за убиство из нехата

drustvene teme — Autor hallo @ 22:04

Врховни суд у Лос Анђелесу донео је одлуку да се лекару Мајкла Џексона, Конраду Марију, суди за убиство из нехата. Кардиолог се у току прелиминарног саслушања изјашњавао да није крив, иако је на првом саслушању одмах после трагедије признао да му је дао малу количину пропофола. (Dalje)

DOSIJE HEROIN

drustvene teme — Autor hallo @ 13:37

DOSIJE HEROIN
Ovo je potresno životno iskustvo koje će vas ostaviti bez daha. Ovo je
priča o slavi, padu, ovisnosti i triumfu oslobodjenja. Slavko Jovanović
je poznati muzičar koji je pola svoga života proveo kao narkoman. Ipak
nešto se prelomno dogodilo u njegovom životu što ga je oslobodilo od
ovisnosti. Medjutim on nije ...stao na svome oslobodjenju nego pokrenut
svojim iskustvom danas pomaže drugima koji se suočavaju sa istim
probmemom. Čujte njegovu priču!

 

DOSIJE HEROIN KLIKNI OVDE

 

 

 

 


A ko to kaze da frizeri postoje!?

drustvene teme — Autor hallo @ 13:00
Čovjek je ušao u frizerski salon da se ošiša
i skrati bradu kao i obično.
Započeo je neobaveznu priču sa frizerom.
Pričali su o raznoraznim stvarima
i temama.
Iznenada su se dotakli teme o Bogu.
Frizer reče: “Znaš šta,
ja ne vjerujem u Boga.”
“Zašto?” - upita ga čovjek.
“Vrlo prosto, izađi na ulicu i shvatićeš da
Bog ne postoji.
Objasni mi ovo, da Bog postoji,
da li bi bilo toliko bolesnih ljudi na planeti?
Da li bi bilo napuštene djece? Da li bi bilo ratova?
Da Bog postoji, ne bi sigurno bilo patnje i bola.
Da ima Boga, sigurno ne bi dopustio ove stvari da se dešavaju.
Nema Boga.”
Čovjek je zaćutao. Zvučalo je kao da frizer ima pravo.
On sam nije imao kontra-argument.
Par minuta je prošlo; frizer je završio svoj posao.
Čovjek je platio, zahvalio se i izašao iz frizerskog salona.
Ubrzo nakon što je izašao ugledao je čovjeka sa dugom kosom i zapuštenom bradom.
Izgledao je sav neuredan i nepočešljan. Čovjek je na trenutak zastao gledajući ga.
Odjednom se okrenuo i vratio u frizerski salon i rekao frizeru:
“Znaš šta? Frizeri ne postoje!“
“Kako ne postoje?” - upitao je frizer.
“Pa fino ne postoje, jer da postoje ne bi bilo neurednih
i zapuštenih ljudi kao što je onaj na ulici kojeg sam sad vidio.“

“Prijatelju moj, frizeri postoje, samo što ljudi ne dolaze k njima.”, uzvrati frizer.
“Tačno!”, potvrdio je čovjek i nadodao:
“Isto tako i Bog postoji samo što ljudi ne dolaze k njemu!”

Obracun sa protivnicima "parade ponosa"

drustvene teme — Autor hallo @ 21:11

Skandalozno: Amfilohiju sude zbog gej parade?!

Mitropolitu Amfilohiju prete kaznom od tri godine zatvora zbog „netolerantnih" izjava o gej paradi! Amfilohije navodno prekršio zakon kada je rekao da je gej parada „Sodoma i Gomora" i da se „drvo koje ne rađa siječe i u vatru baca"

Kriv zato što citira stari i novi zavet i govori stavove SPC... Amfilohije
Normal 0 MicrosoftInternetExplorer4

Kriv zato što citira stari i novi zavet i govori stavove SPC...  Amfilohije

Zbog „pretnji" organizatorima gej parade trebalo bi suditi i mitropolitu Amfilohiju, koji je u ime SPC izdao saopštenje u kome je rekao da je „ta parada Sodoma i Gomora", i u kome je istakao da se „drvo koje ploda ne rađa siječe i u oganj baca"! Mitropolit Amfilohije je ovim saopštenjem najverovatnije počinio dva krivična dela i preti mu kazna od čak tri godine zatvora! Sve ovo tvrdi Saša Gajin, asistent na Pravnom fakultetu Union i član Komiteta protiv diskriminacije, a te njegove tvrdnje TV B92 prenosi u svim svojim informativnim emisijama!?!

Sasvim je zanimljivo da su gej paradu javno oštro kritikovali i poglavari drugih tradicionalnih crkava u Srbiji, ali asistent Gajin i B92 traže odgovornost samo mitropolita Amfilohija! Zašto?

Gajin tvrdi da poređenje gej parade sa Sodomom i Gomorom i nazivanje parade „Povorkom srama" može da se podvede pod odredbu Krivičnog zakonika „javno izlaganje poruzi", dok bi formulacija: „Drvo koje ploda ne rađa siječe se i u oganj baca" pod krivično delo „javna pretnja aktivnostima".

Normal 0 MicrosoftInternetExplorer4

Gajin: Ne interesuje nas ugled SPC, već pravo

Saša Gajin, inače i član Koalicije protiv diskriminacije, na primedbu Pressa da mitropolit Amfilohije podvlači da „Crkva niti je ikad pozivala niti danas poziva na nasilje protiv bilo koga..." i to u istom saopštenju u kojem je, kako on tvrdi, vladika počinio dva krivična dela, kaže:

- Reči su tu da se tumače. Svako ima pravo da čita i zaključuje na ovaj ili onaj način. Nisam ja izmislio niti pisao Krivični zakonik. Pravo je tu da bude na usluzi svakome. Mi postavljamo pitanje tužiocu. Ne bih se upuštao u nepravne stvari. Odan sam pravu. Da li se time ruši ugled institucije, to nas praktično ne interesuje. Mi ne vodimo hajku. Samo postavljamo legitimno pitanje. Da li je ovo saopštenje u suprotnosti sa članovima Krivičnog zakonika?!

- Citat „drvo koje ploda ne rađa..." govori da jalovu homoseksualnu ljubav kao drvo treba saseći. Ne kažem ja da je namera Amfilohija Radovića bila poziv na nasilje, ali se lako može shvatiti baš tako. Kao pravnik pitam tužioca: da li takvim saopštenjem SPC krši Krivični zakonik u članovima 174 i 387 stav 4? - pita Gajin.

Zilkić: To je bolesno!

Na pitanje kako komentariše „napad" na mitropolita Amfilohija, odnosno poziv na njegovu krivičnu odgovornost zbog stava SPC o gej paradi, reis-ul-ulema Islamske zajednice Srbije Adem Zilkić ističe da i islam homoseksualizam smatra „najvišim verskim prestupom, čak strožim i od prostitucije".

- Homoseksualizam se smatra duhovnom bolešću, moralnim sunovratom. Islam homoseksualizam potpuno zabranjuje zbog njegove neprirodnosti. Nije to pitanje nagona ljubavne strasti, već nenormalne pojave da muškarac seksualno opšti s muškarcem, a žena sa ženom. Tu se ne rađa novi život. Iz tog razloga narodi beleže slučaj „Sodome i Gomore", nebesku kaznu stanovništva koje se odalo homoseksualizmu. Istorija beleži da se to desilo na tlu Jordana i Sirije - objašnjava reis-ul-ulema Zilkić. On podseća da su se nedavno predstavnici svih tradicionalnih crkava u Srbiji usprotivili usvajanju Zakona protiv diskriminacije, upozoravajući da bi im moglo biti zabranjeno da iznose verske stavove.

- Pravnici su svima nama objasnili da mi zbog branjenja verskih stavova i pozivanja na nebeske knjige možemo biti osuđeni! Jasno je da živimo u sekularnom društvu, ali ne smemo biti sprečavani da iskažemo božju volju ili da neke stvari vrednujemo sa aspekta nebeskih kanona i knjiga. Mi ćemo uvek osuditi nemoral, devijantno ponašanje, ali to ne znači da silom treba sprečavati iskazivanje različitosti - odgovara poglavar Islamske zajednice Srbije.

Press je juče želeo da čuje komentare i beogradskog nadbiskupa Stanislava Hočevara i jevrejskog rabina Isaka Asiela. U Nadbiskupiji nam je rečeno da je nadbiskup Hočevar u Sloveniji, a u Rabinatu da je sada jedan od najvećih jevrejskih praznika, te da će rabin biti slobodan da govori tek posle 15. oktobra.

Naumov: Doktrina vere

Bivši ministar vera Radomir Naumov kaže da ne može da komentariše izjave „tamo nekog asistenta", ali...

- Sve mi se to uklapa u mozaik, kojim se u jednom delu javnosti naša crkva i njeni velikodostojnici tretiraju na jako ružan način. Pokušava da se uruši njihov ugled nekom kvazisekularizacijom države. Saopštenje mitropolita je utemeljeno na doktrini naše vere, na Starom i Novom zavetu - kaže Naumov.

I sociolog religije Mirko Đorđević objašnjava da se Sodoma i Gomora pominju još u Starom zavetu, prvoj Mojsijevoj knjizi, glave 18 i 19, koje opisuju da je Bog vatrom i sumpornom kišom kaznio ta dva grada zbog homoseksualizma.

- Možda je „greška" mitropolita Amfilohija što je taj mit kroz saopštenje ponudio kao realnu situaciju i uznemirio jedan deo javnosti. Ali, ne znam da li je baš to za tužioca kako tvrdi taj asistent prava - zaključuje Đorđević.

Uprkos brojnim pokušajima, naši novinari juče nisu uspeli da dobiju komentare u SPC-u i Tužilaštvu.    


Istine o homoseksualistickoj propagandi

drustvene teme — Autor hallo @ 21:49

Dosta lazima! vreme je za istinu!!!

Pogledajte ovaj koristan clanak...

http://img269.imageshack.us/img269/3697/plakat1od41g.png


Opasnosti homoseksualizma

drustvene teme — Autor hallo @ 10:37

Koje su to opasnosti i zamke, koje krije, legalizacija ovih vrsta bracnih zajednica!?

Veoma dobar video materijal, radi se presvega, kako se to sve odvijalo u San Fracisku...


Palma u avionu sa pederima

drustvene teme — Autor hallo @ 17:49

Intervju nekoliku polititara, povodom "povorke ponosa".


Legalizovana laz o neverstvu u Italiji

drustvene teme — Autor hallo @ 23:35

Vrhovni sud Italije presudio je da žene u toj zemlji imaju pravo da čak i pred sudom lažu o vanbračnim vezama kako bi zaštitile čast svojih muževa. Vrhovni sud je zaključio da žena vanbračnom vezom može da ugrozi čast i ponos čoveka s kojim je u braku, zbog čega je laganje o tome dozvoljeno i u istrazi i tokom eventualnog sudskog postupka. Presuda je u suštini poruka Italijankama: varajte ih do mile volje ali nikada nemojte to priznati. Zasad nema reakcija italijanske muške populacije na Presudu Vrhovnog suda.

 Mislim, sta reci na ovaj sunovrat pravih vrednosti... 


Gej parada Roma 2009

drustvene teme — Autor hallo @ 17:36

Na prekretnici, za prave vrednosti ili za anti vrednosti, evo sta nas ceka na ulicama naseg glavnog grada. Pitam se samo sta ovaj vid "slobode", donosi dobro i pozitivno nasem drustvu?


Parada ponosa

drustvene teme — Autor hallo @ 19:57

Sta nam donosi gej parada?

Koje su to pozitivne stvari koje dolaze odrzavanjem ovakvih dogadjaja?

Овде се више не ради о људском праву на приватност и слободу опредељења, већ о организованом промовисању сопственог погледа на свет као новог и друштвено пожељног обрасца понашања, без обзира на вредности средине у којој се то чини. Традиционални јавни и породични морал се проглашава застарелим, ретроградним, насилним, неслободним, а нови погледи се пакују у обланде модерности, напретка и савремености сваке врсте. Овде више нисмо на терену људских права и слобода већ културних, медијских и политичких ратова у којима нема нерешених резултата, већ само победника и поражених.

Пре него се одговори на наизглед једноставно питање: ЗА или ПРОТИВ тзв. Поворке поноса у Србији, потребно је много савесније приступити овом сложеном феномену. Јер у овом случају се не ради о људском праву које је угрожено, већ о новом идеолошком концепту који се настоји инсталирати под плаштом остваривања људских права.

Пре било какве расправе треба рећи да је недопустиво насиље и дискриминација над било чијим приватним погледом на свет који не крши закон. Међутим, проблем настаје онога тренутка када се од приватног мишљења и деловања прави идеологија, систем вредности и култура понашања која се намеће заједници са потпуно супротним погледом на свет, и све то жели озаконити.

Остваривање права или наметање система вредности?


Овде нећемо улазити у анализу да ли је хомосексуализам оваква или онаква, наследна или стечена болест, морално сагрешење, извитоперено људско право или социјална патологија. Предмет нашег интересовања биће хомосексуализам као идеологија, културни образац, покушај натурања система вредности у демократској форми. Настојаћемо да укажемо на револуционарни догађај прерастања приватности у јавни дискурс који, иако заштићен од сваке дискриминације, жели да постане доминантан и меродаван. Коначно, поставићемо питање неотвореног дијалога о правима већинских заједница и вређању њиховог традиционалног система вредности, тј. да ли се национална, верска и сексуална већина нешто уопште пита у Србији и има нека своја права?

Потребно је знати да постоје три облика исповедања хомосексуалног погледа на свет, за који се може рећи да је стар колико и људска цивилизација, али да тек у наше медијско и политички коректно доба добија на масовности и свеприсутности.

У прву групу спадају они људи који имају овакве склоности, али се тога стиде и желе да се промене.

У другу групу улазе они који своје сексуалне склоности држе у границама своје приватности. Ове две групе за нас нису спорне, јер немамо право да улазимо у туђу приватност, и такође не улазе у област ове наше анализе.

Тек трећа група хомосексуално настројених људи има неодољиву потребу да парадира са својим тзв. сексуалним опредељењем и намеће га у својој средини. У ту сврху покреће се читава културна стратегија, медијска и уметничка подршка, НВО сектор, политичко лобирање, законска регулатива и други облици друштвеног утицаја. Овде се више не ради о људском праву на приватност и слободу опредељења, већ о организованом промовисању сопственог погледа на свет као новог и друштвено пожељног обрасца понашања, без обзира на вредности средине у којој се то чини. Традиционални јавни и породични морал се проглашава застарелим, ретроградним, насилним, неслободним, а нови погледи се пакују у обланде модерности, напретка и савремености сваке врсте. Овде више нисмо на терену људских права и слобода већ културних, медијских и политичких ратова у којима нема нерешених резултата, већ само победника и поражених.

Како дати апсолутна права једном новом погледу на свет, а у потпуности занемарити окружење у коме се он појављује и жели наметнути?

Нова генерација људских права


Главни аргуменат за организовање тзв. Поворке поноса јесте да су права хомосексуалаца угрожена. Шта, међутим, чини та њихова права? Право на живот, рад, организовање, слободу говора - као код свих осталих грађана? То апсолутно имају и заштићени су од сваке дискриминације по питању остваривања ових права. Значи да желе нешто друго, да им ово није довољно, да хоће још и даље у својим „правима”. Да ли можда већ захтевају право на легализацију брака, усвајање деце, позитивну дискриминацију у свим сферама друштва? Зашто то онда отворено не кажу и поставе као проблем? Зато што је онда једино решење у свенародном референдуму по овим питањима, где би прошли као што су прошли у својој матици – Калифорнији, дакле, упркос свој пропаганди и лобирању, изгубили би. Зато је циљ да до референдума никада не дође и да се што више ових прећутаних захтева оствари тајним лобистичким путевима који су увелико разрађени. Једном речју, да њихова права лакше прођу у медијском и демократском мраку.

Има ли проширивање људских права уопште граница?

Да ли се права мањина постепено претварају у диктатуру мањина? Да ли већина има нека права и да ли су одређена права мањина увреда и угрожавање права и вредности већине?

Да ли народи и државе са дубоким и старим традицијама и системима вредности могу и треба да буду натерани на повлачење и окупацију од стране надирућих нових идеологија?

Да ли један народ, култура, друштво, држава имају право на свој традиционални поглед на свет и јавни морал? Да ли је кршење тога морала узнемиравање и угрожавање права те заједнице? Колико је хомосексуализам као идеологија и покрет овде аутентична појава, а колико нуспродукт владајуће светске освајачке и колонизаторске идеологије?

Ко се то заиста буни у Србији: хомосексуалци или промотери идеологије хомосексуализма којима је то посао, а не начин живота? Колико је ова идеологија домаћег порекла, а колико увезена са стране, одакле се и финансира и подстиче? Како да то знамо?

Куда нас даље воде оваква људска права: у већ поменуту легализацију хомосексуалних бракова, законску могућност да такви бракови васпитавају децу, превредновање читавог друштвеног живота у њиховом правцу, позитивну дискриминацију и процентуалну заступљеност на свим функцијама, кривично гоњење другачијег мишљења, политичке партије које се, по западном узору и већ озакоњеном примеру, залажу за педофилију?

Много је питања на која нема одговора. Јасно је само да је отворен један нови друштвени фронт и да се домаћи задатак настоји завршити до краја. Може нам се десити да оно у шта верујемо и како живимо више миленијума постане предмет вређања од стране нове идеологије, да због тога у шта верујемо и како живимо будемо дискриминисани или завршимо у затвору, јер самим својим постојањем доводимо у питање нове вредности.

У томе је и био највећи проблем недавно усвојеног Закона о дискриминацији: што једном заштитом од дискриминације рађа нову дискриминацију. То као да јесте циљ идеологије хомосексуализма: да буде изнад закона, да буде привилегована, да за њу важи оно што не важи ни за кога другога, и да може слободно и заштићено да се шири друштвом. То је суштина тзв. Поворке поноса: она се и организује управо да озваничи тај искорак у друштво и несметано ширење идеологије хомосексуализма.

Сексуално узнемиравање


Свуда у свету где се овакве параде одржавају (а то су традиције на које се овдашњи геј активисти позивају) по правилу претварају се у карневале наказности, сексизма, перверзије, егзибиционизма и свих других облика скарадности. У свим другим случајевима овакво понашање било ког појединца или групе на јавном месту нормално би се прекршајно третирало у свим сређеним и пристојним друштвима као кршење јавног реда и морала. Зашто су само припадници оваквог погледа на свет изнад закона и зашто је њима све дозвољено?

Ми желимо да и Србија буде место где обични људи могу слободно и породично да шетају без бојазни од сексуалног узнемиравања својих ближњих, а поготово деце. И то је вероватно пресудни закључак ове теме: неко жели да под маском људских права и слобода, заштићен савременом политичком идеологијом, промовише и натура свој лични поглед на свет. Јер ако неко само жели да оствари своје право, зашто га једноставно не користи када му га нико не брани и не улази у његову приватност, већ га однедавно законски и штити од сваке дискриминације? Тј. зашто има потребу да са њим парадира и провоцира?

Прави одговор гласи: где су права другачијег погледа на свет од овога који нам се данас намеће? Јер и ми имамо свој национални понос, који се гази у континуитету последњих 20 година. Да ли и ми треба да почнемо да парадирамо? Да ли неко изнова свесно игра на карту нових друштвених сукоба и новог понижења српског народа? На крају, да ли су идеологија хомосексулизма и њена друштвена победа можда мање битни од пораза традиционалних заједница и погледа на свет? Можда се ту крије кључ за одгонетање тајне одржавања тзв. Поворке поноса: демонстрирамо ли заправо чија је и чија ће бити ова земља?


Internet ljubavnici

drustvene teme — Autor hallo @ 22:04

 Internet ljubavnici, bez intime i bliskosti...

U vremenu kada se sve dešava brzo i dinamično, sajber seks postao je idealan za usamljene, ali i za one koji su suviše uplašeni ili zaokupljeni drugim stavrima da bi se bavili izgradnjom veze. Sajber seks ima četiri glavne karakteristike: anonimnost, dostupnost, inspiraciju i interakciju, a zdravstveni rizik ne postoji. Pa kako mu onda odoleti? Psiholozi tvrde da se u momentu dvoumljenja prisetite glavne činjenice da sajber seks ima samo jednu manu - nije stavaran!
Sigurni iza ekrana, sakriveni iza “nikova” i pasvorda oni koji upražnjavaju ovakav vid zabave ne izlažu se preteranoj opasnosti. To što tog nekog sa kim vode ljubav ne vide, ne čuju, ne osećaju njegov miris, kao da nije ni važno. Ali, to krije mnogo veće zamke, tvrde stručnjaci, jer veb seks nije nimalo jednostavan niti bezbedan kao što većina ljudi misli.
Seksolozi tvrde da vođenje ljubavi preko Interneta postaje veliki problem, a statistike potvrđuju da je upravo to uzrok razvoda čak 30% brakova i propadanja čak 42% vanbračnih veza. Slede i emocionalne posledice, problemi u komunikaciji, nemogućnost pravilne socijalizacije, a u nekim slučajevima dolazi i do patoloških promena, kada osoba postaje potpuno zavisna o sajber seksu, usled čega više nije sposobna da gradi odnose u realnosti. O opasnostima lažnog identiteta osobe sa kojom razgovarate suvišno je i govoriti.
Većina ljudi koja se sa nekim zbliži na Internetu to uopšte ne smatra prevarom, ali, bez obzira na to, statistike govore da se njihovi partneri bez
izuzetka osećaju prevareno i iznevereno kada saznaju za avanture i online ljubavnike.
Psholozi tvrde da supružnici u ovakav vid intimnih odnosa najčešće stupaju zbog mogućnosti da se zabave a da ne izađu iz kuće, pa samim tim ne rizikuju da budu otkriveni. Nema tajnih sastanaka, motela, laganja...
Seksolozi tvrde da Internet može biti zamena ili dopuna seksualnih aktivnosti. Motivi su razni i razlikuju se od čoveka do čoveka. Nedostatak prilika, odsutnost partnera, hiperseksualnost, različite želje i fantazije, devijacije ličnosti, problemi u komunikaciji ili samozadovoljstvo, samo su neki od motiva. U sajber prostoru svako može naći ono što je želeo, biti neko drugi i raditi ono što se ne usuđuje u "realnom životu".
Seksolozi upozoravaju da ovakav vid zabave može potpuno da izmeni ličnost, udalji od realnosti i uzrokuje nebrojeno mnogo mentalnih i psihičkih problema. Iako statistike pokazuju da se žene ređe od muškaraca odlučuju na sajber seks, nova istraživanja su pokazala da nema razlika kada su u pitanju polovi, godište ili geografska odrednica. Dame su samo manje spremne da to priznaju.

KAKO SE TO RADI?

Princip sajber seksa je opisivanje eksplicitnih radnji svom sagovorniku. To obično sledi posle nekoliko dana ili nedelja dopisivanja sa nekim. Dakle, dvoje se upoznaje preko i-mejlova, ili četovanja, razmenjuje slike i jedno drugom otkriva detalje o sebi. Posle "uspostavljanja" poverenja slede "vrući", pornografski razgovori o tome šta "partneri" vole i šta bi želeli da dožive.

DEPRESIVNI ČEŠĆE TRAŽE SAJBER SEKS

Istraživanje naučnika sa univerziteta u Melburnu pokazalo je da osobe koje posećuju porno sajtove i traže seks preko Interneta često pate od depresije, anksioznosti i stresa, a u velikom broju slučajeva i od zavisnosti od ovakvog vida zabave. Statistike kažu da sajber seks najviše prakitkuju obrazovane osobe i da po nekim procenama na ovu "zanimaciju" troše više od 24 časa nedeljno. Iako obrazovani, ti ljudi su najčešće lošeg mentalnog zdravlja i često pate od raznih poremećaja ličnosti. Stručnjaci upozoravaju da je Internet prilično poremetio međuljudske odnose, jer sposobnost komunikacije doživljava krizu, gubi se osećaj bliskosti, intima, prisnost. Ono što je zastrašujuće jeste činjenica da se na ovakvim forumima nalazi bezbroj korisnika koji ne ostavljaju istinite lične podatke, pa im je, u slučaju realnih problema, jako teško ući u trag.

 


Glavna strana
.
.
.
Korisni linkovi:
.